• Ik word echt helemaal GEK van dat gezeik dat hun 2 iets hebben,en dat ze dat ontkennen,en dat dat dan weer niet waar zou zijn omdat er overal foto's zijn dat hun zoenen and stuff....
    reageer hieronder als je dat ook super irri vind en als je ook vind dat ze hun gwn een keer met rust moeten laten!!! het zijn ook maar mensen?!

    (A)


    houston.. i think we've got a problem ;) #mayniac

    Euhm, hebben ze niet bekend dat ze echt samen zijn? o.O


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Die kindjes kunnen me geen reet schelen (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik word echt schijtziek van die 2.

    Accident schreef:
    Ik word echt schijtziek van die 2.


    ars moriendi

    waarom begin je er dan een topic over? :P
    Ik heb geen mening voor Justin & Selena, Hun hebben ook een privé leven.

    wéér een topic?
    ja, we moeten ze laten, ik heb het al begrepen, en sommigen vinden het dan weer helemaal fake, maar hier zijn écht al genoeg topics over aangemaakt
    #respectjelena


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    weet je wat me erg iriteerd.. TOPIC ZOALS DIT !!

    Ze zijn samen, punt.
    Laat het zo zijn.
    Ze zijn gelukkig.
    Leuk voor hen.
    Amen.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Captivity schreef:
    waarom begin je er dan een topic over? :P
    Ik heb geen mening voor Justin & Selena, Hun hebben ook een privé leven.


    Firm believer of all that is magic

    Al zouden ze geraakt worden door een trein, I could care the fuck less, thank you. (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    jaa je hebt echt gelijk maar nu is het officeel kijk maar in intervieuws.. And justin en selena hebben wel gelogen in het begin dat ze niks haddden


    By grace through faith...

    DemiPeegirl schreef:
    weet je wat me erg iriteerd.. TOPIC ZOALS DIT !!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Poppins schreef:
    wéér een topic?
    ja, we moeten ze laten, ik heb het al begrepen, en sommigen vinden het dan weer helemaal fake, maar hier zijn écht al genoeg topics over aangemaakt
    #respectjelena


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Alweer zo'n topic. Voor de duidelijkheid! als je wil dat we hun met rust laten waarom begin je er dan zelf over? hij bepaald wat hij doet, het is zijn keuze. ZIJN LEVEN! Als hij gelukkig is met Selena laat hem dan gewoon gelukkig zijn. Als ze gaan trouwen moeten zijn fans hem steunen en niet haatmails sturen. Ik word dat gezeik echt zat. Je kent Justin niet eens, kun jij in Justin hersenenen kijken? En ja hij weet dondersgoed waar hij mee bezig is. Ze logen dat ze niets hadden, ze waren bang. Ze wilde het voor hunzelf houden en ik snap dat. Natuurlijk vind ik het ook stom, maar alsnog het is zijn keuze. En voor mij is het geen reden om geen fan meer te zijn. Ik ben geen fan omdat ik hem knap vind, of omdat ik over hem kan dromen. Ik ben fan omdat hij me geholpen heeft, omdat ik dankzij hem iets wil bereiken, omdat ik vind dat hij een wonderlijke stem heeft.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2011 - 19:53 ]


    <3


    No growth of the heart is ever a waste