• Ik word echt helemaal GEK van dat gezeik dat hun 2 iets hebben,en dat ze dat ontkennen,en dat dat dan weer niet waar zou zijn omdat er overal foto's zijn dat hun zoenen and stuff....
    reageer hieronder als je dat ook super irri vind en als je ook vind dat ze hun gwn een keer met rust moeten laten!!! het zijn ook maar mensen?!

    (A)


    houston.. i think we've got a problem ;) #mayniac

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 9:50 ]


    I'm short

    Poppins schreef:
    wéér een topic?
    ja, we moeten ze laten, ik heb het al begrepen, en sommigen vinden het dan weer helemaal fake, maar hier zijn écht al genoeg topics over aangemaakt
    #respectjelena


    I'm short

    boeiend!

    Ze ontkennen het al lang niet meer ?


    Forever.

    Pyro schreef:
    Die kindjes kunnen me geen reet schelen (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Christ schreef:
    Al zouden ze geraakt worden door een trein, I could care the fuck less, thank you. (no_chears)


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ja, het is wel irritant. Maar ik geloof nu wel dat het officeel is. Alleen dan heb je dus nu weer die fans die dreigbercihten naar Selena sturen! Ik heb nu zelfs gelezen, en grote kans dat het niet waar is hor, dat het gossip is; dat justin bieber selena ten huwelijk gaat vragen op haar verjaardag. http://www.showbiznewz.nl/artikel_14600_justin-bieber-gaat-selena-gomez-ten-huwelijk-vragen.html

    Ik vind Justin en Selena cute together(H)

    [ bericht aangepast op 4 juni 2011 - 14:06 ]


    Believe In Everything Because Everything's Reachable

    Poppins schreef:
    wéér een topic?
    ja, we moeten ze laten, ik heb het al begrepen, en sommigen vinden het dan weer helemaal fake, maar hier zijn écht al genoeg topics over aangemaakt
    #respectjelena


    I'm short

    Ik heb gewoon een hekel aan Selena door de manier waarop ze zich gedraagd. Maar dat heb ik al jaaaaaren ;D Dus ik support de J in 'Jelena' and that's it ;D


    To infinity and beyond •

    Pyro schreef:
    Die kindjes kunnen me geen reet schelen (:


    Here & Now

    Poppins schreef:
    wéér een topic?
    ja, we moeten ze laten, ik heb het al begrepen, en sommigen vinden het dan weer helemaal fake, maar hier zijn écht al genoeg topics over aangemaakt
    #respectjelena


    Idem (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind het vooral irritant dat mensen steeds topics gaan openen om erover te zeiken dat anderen niet moeten zeiken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Accident schreef:
    Ik word echt schijtziek van die 2.


    niet zozeer van die 2, maar eigenlijk vooral van de mensen die er een drama van maken.


    When life gives you lemons make orange juice and leave the world wondering how the heck you did it.

    jullie moeten niet zo boos doen tegen mij over deze topic,ik wilde het gewoon weten,dan kun je ook gewoon normaal tegen me blijven doen hoor!
    :@


    houston.. i think we've got a problem ;) #mayniac