• Een jongen achter de kassa zat denk ik met me te flirten hij was wel onder de 20 en ook niet zo heel lelijk eigenlijk, maar het ging als volgt ik wou dus pinnen en vroeg netjes van: Mag ik alsjeblieft pinnen? en toen zei hij: Jahoor van mij mag je best pinnen op een flirterige toon dus toen had ik echt van wtf? (cat)
    en dat wou ik met jullie delen jullie ook wel is zoiets meegemaakt?


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Captain schreef:
    (...)
    Inderdaad, en je weet dat ik hem wel graag zou willen leren kennen. :9~
    Maar dan ga ik meteen aan de pil, nu ik weet hoe hij te werk gaat, hahaha. x'D


    Hahaha, ja, dat zou ik maar doen, ja. Maar ik denk dat hij dan de tweede keer wel voorzichtiger zal zijn, of tenminste; dat hoop ik voor hem voordat hij straks met een hele rij kinderen zit :'D.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    (...)

    Hahaha, ja, dat zou ik maar doen, ja. Maar ik denk dat hij dan de tweede keer wel voorzichtiger zal zijn, of tenminste; dat hoop ik voor hem voordat hij straks met een hele rij kinderen zit :'D.

    Hahaha, stel je voor! :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Hahaha ik ken het, ik in de snackbar. ''Mag ik een milshake?'' Stond er één of andere jongen tegen dat apparaat aangeleunt zegt ie: ''Ik dact dat jij wel een softijsje zou nemen!'' En toen deed ie een wenkbrauwwiebel, maar hij was niet zo knap.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.