• Een jongen achter de kassa zat denk ik met me te flirten hij was wel onder de 20 en ook niet zo heel lelijk eigenlijk, maar het ging als volgt ik wou dus pinnen en vroeg netjes van: Mag ik alsjeblieft pinnen? en toen zei hij: Jahoor van mij mag je best pinnen op een flirterige toon dus toen had ik echt van wtf? (cat)
    en dat wou ik met jullie delen jullie ook wel is zoiets meegemaakt?


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Dat is toch gewoon normaal dat hij dat zegt? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dan flirt iedere cassiere met mij, want als ik dat vraag, geven ze precies datzelfde antwoord terug.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Crosses schreef:
    Dat is toch gewoon normaal dat hij dat zegt? :'D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Uh, dat zeggen ze altijd tegen mij hoor. Ook vrouwen :')
    Maar ik vang af en toe wel eens flirttekens op, maar ik glimlach gewoon lief terug dan en loop verder.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat is niet flirten. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Crosses schreef:
    Dat is toch gewoon normaal dat hij dat zegt? :'D

    Jaa, maar hij zei het nogal op een flirterige toon en ik moet bekennen dat hij best wel knap was eigenlijk. :D


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    OMG, straks geeft hij je een hand en ben je zwanger!

    Nee, jk, volgens mij was dat geen flirten c;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nee, dat is niet echt flirten, denk ik. :')
    Ik had wel eens in Groningen een leuke jongen in een snackbar gezien, die constant naar me keek en als ik dan keek naar me knipoogde. :''''''')
    En toen ik m'n wisselgeld kreeg drukte hij dat helemaal in m'n handpalm terwijl hij zowat m'n hand zat te strelen.
    Haha, en even later hoorde ik hem tegen een andere jongen zeggen:
    'Kijk dat lekkere chickie!'
    'Wie? O zíj! Ja, zij is lekker.'
    'Ik ga haar nummer vragen.'
    'Durf je toch niet.'
    'Echt wel!'
    Ik heb die vraag nooit gekregen, dus hij durfde vast niet. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Crosses schreef:
    Dat is toch gewoon normaal dat hij dat zegt? :'D


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    xRadio schreef:
    Nee, dat is niet echt flirten, denk ik. :')
    Ik had wel eens in Groningen een leuke jongen in een snackbar gezien, die constant naar me keek en als ik dan keek naar me knipoogde. :''''''')
    En toen ik m'n wisselgeld kreeg drukte hij dat helemaal in m'n handpalm terwijl hij zowat m'n hand zat te strelen.
    Haha, en even later hoorde ik hem tegen een andere jongen zeggen:
    'Kijk dat lekkere chickie!'
    'Wie? O zíj! Ja, zij is lekker.'
    'Ik ga haar nummer vragen.'
    'Durf je toch niet.'
    'Echt wel!'
    Ik heb die vraag nooit gekregen, dus hij durfde vast niet. :'D


    Haha, had je zelf naar 'm toe moeten gaan :'D Was wel stoer geweest ^^

    Hmm, op vakantie heb ik het wel een paar keer gehad. In het zwembad ging er een keer een Franse jongen tegen me praten, maar ik kon het amper verstaan en hij kon ook bijna geen Engels. Maar in ieder geval kwam het erop neer dat hij vroeg of ik met hem en mensen van zijn vakantiegroep mee wilde gaan op een kanotochtje.

    En ehm, ook nog een andere keer in het zwembad, toen er ineens een jongen naar me toe kwam en het gesprek begon met 'je ziet er goed uit'. Dat klinkt nu best wel playerachtig en eng eigenlijk, maar hij zij het wel heeel verlegen en onzeker, haha (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Aria schreef:
    Dan flirt iedere cassiere met mij, want als ik dat vraag, geven ze precies datzelfde antwoord terug.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Memphis schreef:
    (...)

    Haha, had je zelf naar 'm toe moeten gaan :'D Was wel stoer geweest ^^

    Hmm, op vakantie heb ik het wel een paar keer gehad. In het zwembad ging er een keer een Franse jongen tegen me praten, maar ik kon het amper verstaan en hij kon ook bijna geen Engels. Maar in ieder geval kwam het erop neer dat hij vroeg of ik met hem en mensen van zijn vakantiegroep mee wilde gaan op een kanotochtje.

    En ehm, ook nog een andere keer in het zwembad, toen er ineens een jongen naar me toe kwam en het gesprek begon met 'je ziet er goed uit'. Dat klinkt nu best wel playerachtig en eng eigenlijk, maar hij zij het wel heeel verlegen en onzeker, haha (:


    Ooo, hier moest ik echt heel hard om lachen. :')
    Dan heb ik echt zo'n macho in gedachten, die alle meisjes van top tot teen zit te keuren. :'D
    Ach ja, ik had het eigenlijk moeten doen. Maar hij was me iets te player-achtig, dus ik durfde zelf ook niet. :'''')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Bij de ijssalon, hele leuke gozer, die express langzaam ging doen bij de ijsjes xD En die een babbeltje maakte! Super cute! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Het is beter dan dat is zegt: Je kan hem ook door mijn gleuf steken. XD


    Some angels have no wings.

    Hahahahahaha x'd
    Met mij flirt ook iedereen heel de tijd, maar als ik eens iemand zie waarmee ik wil flirten dan flirt die niet met mij.
    Damn, echt! :'D


    Where there is a sea there are pirates...