• Een jongen achter de kassa zat denk ik met me te flirten hij was wel onder de 20 en ook niet zo heel lelijk eigenlijk, maar het ging als volgt ik wou dus pinnen en vroeg netjes van: Mag ik alsjeblieft pinnen? en toen zei hij: Jahoor van mij mag je best pinnen op een flirterige toon dus toen had ik echt van wtf? (cat)
    en dat wou ik met jullie delen jullie ook wel is zoiets meegemaakt?


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Louisaaa schreef:
    Het is beter dan dat is zegt: Je kan hem ook door mijn gleuf steken. XD

    Die is zooo fout :'D

    Volgensmij wou je gewoon dat hij met je flirte.


    They fell in love, didn't they?

    Captain schreef:
    Hahahahahaha x'd
    Met mij flirt ook iedereen heel de tijd, maar als ik eens iemand zie waarmee ik wil flirten dan flirt die niet met mij.
    Damn, echt! :'D


    Joah, zijn wij een tweeling? Want dat heb ik dus ook, heel hatelijk is dat (cat)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    xRadio schreef:
    (...)

    Ooo, hier moest ik echt heel hard om lachen. :')
    Dan heb ik echt zo'n macho in gedachten, die alle meisjes van top tot teen zit te keuren. :'D
    Ach ja, ik had het eigenlijk moeten doen. Maar hij was me iets te player-achtig, dus ik durfde zelf ook niet. :'''')


    Hahaha, ja, dat zou ik ook denken als ik dat zo las, maar dat was dus niet echt zo :'D. Hij had echt heel veel moed bijeen geraapt, volgens mij :'D.

    Achja, er komen vast nog wel meer kansen. Volgende keer zou ik zeggen; gewoon doen! Misschien is het wel helemaal geen player en is 'ie hartstikke lief (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    (...)

    Joah, zijn wij een tweeling? Want dat heb ik dus ook, heel hatelijk is dat (cat)

    I know right! Nu is er ook zo'n geval op mijn school. Er is dus een jongen op mij verliefd, die vindt mij dus geweldig en al die dingen en een vriendin had verteld dat ze zo met andere jongens meisjes zaten beoordelen en ze gaven hun nummers. Dus bv. nummer 1 was de mooiste, nummer 2, nummer 3, etc.
    En hij zag mij voorbijkomen en hij zei dat ik nummer 0 was omdat de rest al bezet was x'D
    Nouja, da's wel lief enzo, maar ik moet er eerlijk gezegd niks van hebben, want hij is echt NIET mooi ofzo. En al helemaal niet mijn type. Er is echter wel een jongen op school waar ik wél op val, maar hij laat niet echt merken of die mij nu ziet zitten of niet. :')
    Dat is echt zo frustrerend hé, hij kijkt wel af en toe, maar hij flirt niet. xd
    Ik trek altijd van die types aan waar ik helemaal niks van moet hebben. D:
    Behalve hun videospelletjes misschien. xd


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    I know right! Nu is er ook zo'n geval op mijn school. Er is dus een jongen op mij verliefd, die vindt mij dus geweldig en al die dingen en een vriendin had verteld dat ze zo met andere jongens meisjes zaten beoordelen en ze gaven hun nummers. Dus bv. nummer 1 was de mooiste, nummer 2, nummer 3, etc.
    En hij zag mij voorbijkomen en hij zei dat ik nummer 0 was omdat de rest al bezet was x'D
    Nouja, da's wel lief enzo, maar ik moet er eerlijk gezegd niks van hebben, want hij is echt NIET mooi ofzo. En al helemaal niet mijn type. Er is echter wel een jongen op school waar ik wél op val, maar hij laat niet echt merken of die mij nu ziet zitten of niet. :')
    Dat is echt zo frustrerend hé, hij kijkt wel af en toe, maar hij flirt niet. xd
    Ik trek altijd van die types aan waar ik helemaal niks van moet hebben. D:
    Behalve hun videospelletjes misschien. xd


    Hahaha, daar heb ik dus ook last van. Op de een of andere manier laten de jongen die ik níet leuk vind altijd heel duidelijk merken dat ze je wel zien zitten, maar de jongen die ik wel leuk vind niet. Er was ook zo'n jongen bij mij op school die ik nu niet meer zie, want ik heb nu vakantie, damn en die keek ook heel de tijd, maar hij zei nooit wat. Eerst dacht ik dat ik het me verbeeldde, maar toen ik er meer op ging letten was ik er gewoon zeker van. Hij was leuk, maar ja, nothing happened (cat)

    Maar misschien moet je zelf eens iets tegen die jongen zeggen? Ik weet het, ik heb makkelijk praten, want ik deed het zelf ook niet, maar toch, misschien is dat toch wel de beste optie :'D.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    (...)

    Hahaha, daar heb ik dus ook last van. Op de een of andere manier laten de jongen die ik níet leuk vind altijd heel duidelijk merken dat ze je wel zien zitten, maar de jongen die ik wel leuk vind niet. Er was ook zo'n jongen bij mij op school die ik nu niet meer zie, want ik heb nu vakantie, damn en die keek ook heel de tijd, maar hij zei nooit wat. Eerst dacht ik dat ik het me verbeeldde, maar toen ik er meer op ging letten was ik er gewoon zeker van. Hij was leuk, maar ja, nothing happened (cat)

    Maar misschien moet je zelf eens iets tegen die jongen zeggen? Ik weet het, ik heb makkelijk praten, want ik deed het zelf ook niet, maar toch, misschien is dat toch wel de beste optie :'D.

    Ja, maar hij is echt zo'n foute jongen snap je? Ik ben dit trouwens vandaag pas te weten gekomen, maar het blijkt dus dat hij een kind heeft. D:
    Maar wel geen vriendin of zo. Dat is echt zò vreemd. x'D
    Maar hij blijft echt heel knap en zooooooo aantrekkelijk! (':
    Maar jij moet zelf ook naar die jongen gaan als hij heel de tijd kijkt, of voeg hem toe op facebook ofzo? Als hij je toch zag zitten... ;p
    Ahja; jongens zijn gewoon zo stom soms. D:


    Where there is a sea there are pirates...

    Misschien zie je wat je wil zien :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Captain schreef:
    (...)
    Ja, maar hij is echt zo'n foute jongen snap je? Ik ben dit trouwens vandaag pas te weten gekomen, maar het blijkt dus dat hij een kind heeft. D:
    Maar wel geen vriendin of zo. Dat is echt zò vreemd. x'D
    Maar hij blijft echt heel knap en zooooooo aantrekkelijk! (':
    Maar jij moet zelf ook naar die jongen gaan als hij heel de tijd kijkt, of voeg hem toe op facebook ofzo? Als hij je toch zag zitten... ;p
    Ahja; jongens zijn gewoon zo stom soms. D:


    Oh, serieus? Dat is wel erg jong om dan al een kind te hebben, maar dan is het dus waarschijnlijk of gewoon uit met die vriendin die hij eerst had of hij had een onenightstand die een beetje verkeerd is gegaan, haha :'D. Dan is het nog te hopen op de eerste.

    Ik heb geen facebook, alleen Hyves en dat vind ik eigenlijk nogal dood, haha :'D. Maar hmm, I dunno, ik weet niet of hij dan wél iets gaat zeggen, gheghe (nerd)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    (...)

    Hahaha, daar heb ik dus ook last van. Op de een of andere manier laten de jongen die ik níet leuk vind altijd heel duidelijk merken dat ze je wel zien zitten, maar de jongen die ik wel leuk vind niet. Er was ook zo'n jongen bij mij op school die ik nu niet meer zie, want ik heb nu vakantie, damn en die keek ook heel de tijd, maar hij zei nooit wat. Eerst dacht ik dat ik het me verbeeldde, maar toen ik er meer op ging letten was ik er gewoon zeker van. Hij was leuk, maar ja, nothing happened (cat)

    Maar misschien moet je zelf eens iets tegen die jongen zeggen? Ik weet het, ik heb makkelijk praten, want ik deed het zelf ook niet, maar toch, misschien is dat toch wel de beste optie :'D.


    Daar had ik dus ook last van. (cat)
    Hij keek echt constant naar me en heeft me pas achteraf verteld dat hij me echt super leuk vond. Tsja, toen baalde ik wel als een stekker, omdat hij nu ergens in het zuiden van Nederland studeert en amper thuis komt.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Memphis schreef:
    (...)

    Oh, serieus? Dat is wel erg jong om dan al een kind te hebben, maar dan is het dus waarschijnlijk of gewoon uit met die vriendin die hij eerst had of hij had een onenightstand die een beetje verkeerd is gegaan, haha :'D. Dan is het nog te hopen op de eerste.

    Ik heb geen facebook, alleen Hyves en dat vind ik eigenlijk nogal dood, haha :'D. Maar hmm, I dunno, ik weet niet of hij dan wél iets gaat zeggen, gheghe (nerd)

    Haha, hij kan je toch niet negeren? Dat zou pas laag zijn. x)
    Ik zou zo'n mooi meisje in ieder geval niet negeren als ik een jongen was, hoor! ;p
    En het was een onenightstand, maar hij heeft dat meisje niet laten vallen, ook al zijn ze niet samen! Dat vind ik zo lief. :')
    Het is in ieder geval echt een rare kerel, maar hij is echt zo hot! xd


    Where there is a sea there are pirates...

    Aria schreef:
    Dan flirt iedere cassiere met mij, want als ik dat vraag, geven ze precies datzelfde antwoord terug.


    Hope goes lost but never dies.

    doh, en natuurlijk flirt niemand met mij (krul)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Captain schreef:
    (...)
    Haha, hij kan je toch niet negeren? Dat zou pas laag zijn. x)
    Ik zou zo'n mooi meisje in ieder geval niet negeren als ik een jongen was, hoor! ;p
    En het was een onenightstand, maar hij heeft dat meisje niet laten vallen, ook al zijn ze niet samen! Dat vind ik zo lief. :')
    Het is in ieder geval echt een rare kerel, maar hij is echt zo hot! xd


    Ah, dankje <33 Maar ik heb geen idee, jongens zijn soms behoorlijk weird :'D.

    Hmm, dat is dan wel weer lief, ja! Dat hij in ieder geval niet wegloopt voor zijn verantwoordelijkheden. Haha achja, ook al is hij raar, dan is 'ie nog wel knap om van een afstandje naar te kijken, haha :'D. Maar misschien is 'ie uiteindelijk toch niet zo vreemd als je hem zou leren kennen, you never know of course (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    (...)

    Ah, dankje <33 Maar ik heb geen idee, jongens zijn soms behoorlijk weird :'D.

    Hmm, dat is dan wel weer lief, ja! Dat hij in ieder geval niet wegloopt voor zijn verantwoordelijkheden. Haha achja, ook al is hij raar, dan is 'ie nog wel knap om van een afstandje naar te kijken, haha :'D. Maar misschien is 'ie uiteindelijk toch niet zo vreemd als je hem zou leren kennen, you never know of course (:

    Inderdaad, en je weet dat ik hem wel graag zou willen leren kennen. :9~
    Maar dan ga ik meteen aan de pil, nu ik weet hoe hij te werk gaat, hahaha. x'D

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 19:47 ]


    Where there is a sea there are pirates...