• Een meisje van mijn klas en mijn crush hebben zonet elkaar beloofd om later geslachtsgemeenschap te hebben . Met hand enal.

    Wat leuk zeg. Belachelijke mensen
    Daar kan ik dus echt niet tegen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    En dat spreek je af? ...Okay, wens ze succes, ofzo O.O


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Impala schreef:
    En dat spreek je af? ...Okay, wens ze succes, ofzo O.O


    whahahah stiekem moest ik om dit reactie lachen hahaah

    Hoezo spreek je dat af?


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Waarom later, waarom doen ze het niet nu dan?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Carer schreef:
    Hoezo spreek je dat af?

    Dat vroeg ik me ook af, zoiets moet zeg maar spontaan gaan, vind ik *,*


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Bedoelden ze dat serieus, of...? Lol, dat ga je elkaar toch niet beloven 'JAAA, we gaan 16 augustus 2015 om 17:50 seks hebben!' (cat)


    wth.

    Mayfly schreef:
    Bedoelden ze dat serieus, of...? Lol, dat ga je elkaar toch niet beloven 'JAAA, we gaan 16 augustus 2015 om 17:50 seks hebben!' (cat)


    'Nee, niet 17:50, dan moet ik eten, dat halen we nooit.' :'D

    Haha, ik vind dat meisje en je crush echt dom.:'D


    everything, in time

    Nou, ze zijn 13. Alsjeblieft ee. dat spreek je nu toch niet af. Ik vind ze raar en ik voel me kutt .

    Progeny schreef:
    (...)

    'Nee, niet 17:50, dan moet ik eten, dat halen we nooit.' :'D

    Haha, ik vind dat meisje en je crush echt dom.:'D


    Mee eens, hoe dom kunnen ze zijn >.<

    Dat spreek je toch niet af >.<


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Shizen schreef:
    Dat spreek je toch niet af >.<


    Tja,

    Alsof daar dan iets van komt, lol. Hoe kan je zoiets nu gaan afspreken? Vinden ze elkaar leuk? Maargoed, het is nogal kansloos als je het mij vraagt.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    ik vind het een beetje sletterig, om het af te spreken. zoiets gebeurd spontaan, en spreek je niet van tevoren af. maar dat is mijn mening.

    Ze zijn 13. Jong dus. Nu zeggen ze dat ze dat later gaan doen, maar wanneer ze 15/16 zijn hebben ze misschien wel iemand ontmoet waar ze heel veel van houden en denken waarschijnlijk dan volwassener en dan zijn die twee elkaar allang vergeten misschien, of ze zijn elkaar zat. (:


    Sometimes it's best not to care.