• Op een of andere manier ga ik altijd dagdromen over dat ik ga weglopen. Dan bedenk ik waar ik heen zou gaan & zo (: Terwijl ik heus niet echt weg wil lopen.
    Doen jullie dat ook, dagdromen over weglopen, of ben ik nou raar?

    En kennen jullie mensen die zijn weggelopen? Bij mij op school zit een meisje (in de 2e) dat vorige week was weggelopen maar ze is weer terecht.
    En zouden jullie écht van huis willen weglopen?

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 17:03 ]


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Vroeger zei ik dat altijd en dan ging ik een rondje lopen in de buurt en kwam ik weer terug :W


    -

    Ik denk soms weleens: wat nou als ik eens mijn hele spulletje bij elkaar raapte, al mijn geld opnam en er dan vandoor ging? Maar eigenlijk lijkt het me niets, ik vind het thuis wel fijn.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nee, daar dagdroom ik nooit over, en ik zou het niet willen, denk ik (:
    Maar ik ken wel iemand die is weggelopen, een vriend van me. Hij bleef een week bij zijn vriend, maar toen diens ouders gingen zeiken moest hij weg.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Niet weglopen, maar dan ook echt de eerste de beste trein naar het buitenland pakken. Niet omdat ik het thuis zo kut vind ofzo, maar soms ben ik alles en iedereen hier helemaal zat :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    JackyDaniels schreef:
    Vroeger zei ik dat altijd en dan ging ik een rondje lopen in de buurt en kwam ik weer terug :W


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik ben wel eens weggelopen, ja.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Soms denk ik wel eens: Ik ga hier weg, heb er helemaal genoeg van. Maar wat heb ik dan? Ik ben pas 14, kant geen ene kant op. Dus ja.

    Lemonworld schreef:
    Niet weglopen, maar dan ook echt de eerste de beste trein naar het buitenland pakken. Niet omdat ik het thuis zo kut vind ofzo, maar soms ben ik alles en iedereen hier helemaal zat :'D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Lemonworld schreef:
    Niet weglopen, maar dan ook echt de eerste de beste trein naar het buitenland pakken. Niet omdat ik het thuis zo kut vind ofzo, maar soms ben ik alles en iedereen hier helemaal zat :'D


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    JackyDaniels schreef:
    Vroeger zei ik dat altijd en dan ging ik een rondje lopen in de buurt en kwam ik weer terug :W

    Hier herken ik mezelf zo erg in. xD


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik denk er wel eens over na, maar ik denk niet dat ik het zou doen..

    Vroeger tijdens een ruzie met mijn moeder had ik gezegd dat ik weg wilde. Zij deed toen alsof ze het goed vond en ging een tas voor me inpakken. Toen heb ik scheeuwend aan haar voeten gelegen en gezegd dat ik toch thuis wilde blijven, ghehe.


    Me so good.

    Defensive schreef:
    Ik denk soms weleens: wat nou als ik eens mijn hele spulletje bij elkaar raapte, al mijn geld opnam en er dan vandoor ging? Maar eigenlijk lijkt het me niets, ik vind het thuis wel fijn.


    They fell in love, didn't they?

    vroeger in mijn.... uberpuberale tijd wel...
    nu zou k afkickverschijnselen van mijn laptop krijgen wss 8-|


    You know my name. Not my story. You heard what I've done. Not what I've been through.

    Ik dagdroom over vanalles. Bij elk verhaaltje komt ik wel uit op weg bij huis gaan. Maar echt weglopen... Nee, ik denk het niet. Gewoon omdat ik altijd goed overweg kan met mijn ouders.


    To live would be an awfully big adventure

    JackyDaniels schreef:
    Vroeger zei ik dat altijd en dan ging ik een rondje lopen in de buurt en kwam ik weer terug :W