• Dit topic is eigenlijk voor alle lieve hertjes die me de afgelopen paar maanden bezig gehouden hebben met me beter te laten voelen toen ik heel ziek was en aan al die mensjes aan wie ik beloofd had ze op de hoogte te houden over hoe het nu met me ging. I pwomiss dat dit (waarschijnlijk) het laatste topic hierover wordt!

    In mijn laatste topic vertelde ik over het bloedonderzoek dat ik die dag zou hebben, en dat ik voor een miljard dingen moest laten prikken. Uiteindelijk waren het maar liefst 12 buisjes die gevuld moesten met bloed en hoe langer ik daar zat –ik kan niet goed tegen bloed- hoe meer me op begon te vallen dat ik mijn bloed in het buisje hoorde spuiten, telkens als er een nieuw buisje aangesloten werd. Dus uiteindelijk was ik echt blij dat ik het klaar was! x____x

    Dat onderzoek heeft iets meer dan twee weken geduurd en daaruit is uiteindelijk gebleken dat die vleesetende bacterie (lang verhaal) nu eindelijk uit mijn bloed. Na maandenlang nog steeds uitgeput te zijn had ik dit laatste bloedonderzoek nog laten doen, om er achter proberen te komen waardoor ik nog steeds zo vermoeid was. Uiteindelijk kwam het schijnbaar oa door mijn vitamine D gehalte(??). Dat was zo laag te het niet eens meer te meten was in mijn bloed. Dus nu krijg ik iedere maand vitamine D shots zodat het gehalte uiteindelijk weer omhoog moet schieten. Ook ga ik vanaf nu een keer in de drie maanden naar een alternatieve arts –doet er niet toe wat voor, omdat de helft hier toch niet in die ‘dingen’ geloofd- die me ook al een heel stuk op weg kan helpen.
    Uiteindelijk komt het er dus op neer dan ik ziek ben geworden door een ophoping van al mijn vroegere allergieën en aandoeningen die zich ineens ophoopten en uit mijn lichaam probeerde te knallen. Wat op zich wel positief is, als je het zo bekijkt, omdat mijn lichaam dan aan het opruimen is. Maar het gebeurde op zo’n heftige manier en met zoveel tegelijk dat ik er letterlijk doodziek van geworden ben.

    Anywhoezles.. Ik ben weer zo goed als mijn oude ik en het gaat nu weer bijna helemaal goed met me dus daar hoeven jullie je geen zorgen meer over te maken (pirate).

    Edit: Nevermind dit topic. Ik ben weer heel erg ziek. Beschouw dit maar als nooit geschreven -.-'

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 12:45 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Jeeej :3 eindelijk is het zo goed als helemaal voorbij _O_

    succes en sterkte met de laatste loodjes <3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Gelukkig maar! (flower)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Jeej. _O_
    Ik ben zo blij dat ze hebben gevonden wat er scheelde! (:
    Nog veel sterkte. (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    'k ben echt wel ontzettend blij dat het verdwenen is :'D. 'k weet dat het uitzonderlijk is en dat je het dan nog overleefd hebt ö.
    Vind het echt fantastisc!=)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Edit: Nevermind dit topic. Ik ben weer heel erg ziek. Beschouw dit maar als nooit geschreven -.-'


    Wie du mir, so ich dir.

    INDICA schreef:
    Edit: Nevermind dit topic. Ik ben weer heel erg ziek. Beschouw dit maar als nooit geschreven -.-'

    Meen je dat nu?Ö Ocharme!ö Veel beterschap alleszins =).
    Misschien zaten de dokters er dan naast ofzo?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Meen je dat nu?Ö Ocharme!ö Veel beterschap alleszins =).
    Misschien zaten de dokters er dan naast ofzo?
    Nee tis gewoon weer teruggekomen. Nu heb ik er acute reuma bijgekregen en kan ik niet meer werken. Ik ga dood van de pijn :3 en word helemaal volgestopt met verdovende middelen. Helaasch dus.


    Wie du mir, so ich dir.

    INDICA schreef:
    Edit: Nevermind dit topic. Ik ben weer heel erg ziek. Beschouw dit maar als nooit geschreven -.-'


    meen je dat nu? ö
    veel beterschap en sterkte en alles wat je nodig hebt. (flower)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    INDICA schreef:
    (...)
    Nee tis gewoon weer teruggekomen. Nu heb ik er acute reuma bijgekregen en kan ik niet meer werken. Ik ga dood van de pijn :3 en word helemaal volgestopt met verdovende middelen. Helaasch dus.


    Omfg Kirsten! Poor you.<3
    Kunnen ze nog wat doen aan die acute reuma? Of aan een van de andere dingen.
    Dit is echt zwaar kut.
    Sterkte poepie!(flower)


    everything, in time

    Arme Kirsten :( ik leef met je mee!

    Jeetje, gaat wel lekker he... Echt enorm kut, ik hoop dat het snel goed gaat. Misschien moet je eens bioresonantie laten doen.


    Your make-up is terrible

    Och arme jij! Ik vind het echt heel moeilijk voor je. En ben echt geschrokken!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2011 - 15:16 ]


    If you never try ,then you'll never know.

    Assassin schreef:
    Jeetje, gaat wel lekker he... Echt enorm kut, ik hoop dat het snel goed gaat. Misschien moet je eens bioresonantie laten doen.



    een biorensowattes?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    INDICA schreef:
    (...)
    Nee tis gewoon weer teruggekomen. Nu heb ik er acute reuma bijgekregen en kan ik niet meer werken. Ik ga dood van de pijn :3 en word helemaal volgestopt met verdovende middelen. Helaasch dus.

    Jezus Kirst! Ik schrik me dood! Heb je echt reuma?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Pemberley schreef:
    (...)


    een biorensowattes?


    Bioresonantie is een meer alternatieve geneeswijze, waarbij ze door middel van magnetische velden door je lichaam scannen en zo verstoorde velden eruit kunnen pikken en dat behandelen.


    Your make-up is terrible