• Een meisje van mijn klas en mijn crush hebben zonet elkaar beloofd om later geslachtsgemeenschap te hebben . Met hand enal.

    Captivity schreef:
    ik vind het een beetje sletterig, om het af te spreken. zoiets gebeurd spontaan, en spreek je niet van tevoren af. maar dat is mijn mening.


    Vind ik ook ;

    Memphis schreef:
    Alsof daar dan iets van komt, lol. Hoe kan je zoiets nu gaan afspreken? Vinden ze elkaar leuk? Maargoed, het is nogal kansloos als je het mij vraagt.


    IDD kansloos, en nee ze vinden elkaar niet leuk.Ik denk dat hij het alleen maar wilt om haar borsten.

    jewaitzelluf schreef:
    (...)

    IDD kansloos, en nee ze vinden elkaar niet leuk.Ik denk dat hij het alleen maar wilt om haar borsten.

    Ik vind het behoorlijk sneu, als een jochie van 13 een beetje naar de tieten van een meisje staat kijken en bedenkt:
    'Laat ik eens een sex-afspraakje gaan maken, voor over een paar jaar. Dan zullen ze vast nog wel wat gegroeit zijn...'

    [ bericht aangepast op 30 mei 2011 - 16:36 ]

    Hihi dat durven ze waarschijnlijk niet eens :')
    Ik kan ook wel zeggen dat ik zometeen mn hand in een jongen zn broek steek, maar dat betekent dus niet dat dat ook echt gebeurt :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    omg lol mensen
    het is zeker maar een grapje :l
    half Q zegt toch ook wel eens ''omg wij zijn getrouwd''.


    I live for the applause, you will die for it.

    Lijkt mij wel met een goede vriend van mij, maakten we de 'afspraak' dat hij dat weekend naar mijn huis zou komen en dat we het dan zouden doen, maar het was gewoon allemaal één grote grap x)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Ik vind het behoorlijk sneu, als een jochie van 13 een beetje naar de tieten van een meisje staat kijken en bedenkt:
    'Laat ik eens een sex-afspraakje gaan maken, voor over een paar jaar. Dan zullen ze vast nog wel wat gegroeit zijn...'


    Wahahahhaha xd

    Sinds wanneer spreek je zoiets af? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wishful schreef:
    Sinds wanneer spreek je zoiets af? (krul)


    Jongeren van tegenwoordig ;d

    Haha :'D. Zoiets doe je toch niet?:'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    jewaitzelluf schreef:
    (...)

    Wahahahhaha xd

    't Is zo (A)

    Goh met een beetje mazzel kunnen ze nog net een pillenstrip aflezen. 13 jaar? Wens ze succes, ze moet niet gaan janken als ze zwanger wordt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Is het nieuw om dat nu af te spreken ofzo?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Hahaa, zoiets spreek je toch niet af 8D


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    'met hand enal' moet je me toch even uitleggen. Geslachtsgemeenschap is gewoon pure seks. En 13-jarigen zeggen zoveel, over een jaar kennen ze elkaar niet meer.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California