• Uch, ik erger me soms zo aan die overdreven fans die het altijd weer verpesten voor de gewone fans.
    Ik noem even geen voorbeelden, ik denk dat jullie zelf wel wat mensen weten op wie dit van toepassing is.
    Kunnen we niet gewoon fán zijn van mensen, maar niet zo idioot doen door te denken en te geloven dat ooit op een dag die idool jouw grote liefde wordt? Of te gaan stalken?
    En het ergste van alles is nog dat SOMMIGE mensen de idolen geen liefdes gunnen, omdat ze nog steeds er heilig van overtuigd zijn dat hun idool verliefd op ze wordt.
    Zo.
    Ik heb mijn zegje gedaan.

    Alles goed verder? :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zolanski schreef:
    Was er niet eens een meisje die een brief aan KISS gaf die geschreven was in haar eigen menstruatie-bloed? Dàt vind ik nogal ver gaan.


    No way! Dat is gewoon... gestoord! Ieuw. Zal vast niet prettig ruiken. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik begrijp je helemaal, sommige mensen zijn zo raar. Echt waar ik word gewoon bang van ze, alsof celebrities die je nog nooit hebben gezien je leuk zullen vinden net zoals in al die fanfics? Het woord is niet voor niets fanfics, arg.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Tsja, dat heb je altijd wel. Niets aan te doen?

    Zolanski schreef:
    Was er niet eens een meisje die een brief aan KISS gaf die geschreven was in haar eigen menstruatie-bloed? Dàt vind ik nogal ver gaan.

    ruik vast goed:Y)


    Shoganai i ne~

    Je hebt echt gelijk ;d


    None but ourselves can free our minds.

    OKay! Ik droom ervan om ooit naar zweinstein te gaan ,maar zo serieus neem ik dat nu ook weer niet! Ik zou het heel leuk vinden, maar ik geloof niet dat het ooit zal gebeuren. Die biebiebiebjes gaan gewoon te ver! Het zijn er gewoon allemaal die geestelijk gestoord zijn! En neem twilight dan! Vorig jaar las ik in joepie iets over een interview met een échte vampier die naar bloedbanken moet gaan!
    Kortom: ze zijn allemaal gestoord, die megafans!

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 19:50 ]


    Define "good".

    Je hebt gelijk ! ze doen net alsof hun idool bieber een god is fzoo

    Relapse schreef:
    (...)

    Ik krijg nu zo de neiging om te zeggen SIMON


    Hahaa, ik dacht dus precies hetzelfde.

    Maar je hebt wel gelijk, fans zouden hun idool iets moeten gunnen. Ze zouden ze niet van alles moeten verbieden, puur voor eigenbelang.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Inderdaad, ik heb dan geen zin om met die mensen geassocieerd te worden en doe dan alsof ik geen fan ben, terwijl ik dat eigenlijk wel ben, alleen niet zo overdreven als hen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ben het met je eens. Het is natuurlijk leuk om daarover te fantaseren, maar je moet niet overdreven gaan doen en vergeten wat het verschil is tussen dromen en de werkelijkheid. Je hebt zelf ook nog een leven, namelijk. Iets wat die mensen af en toe lijken te vergeten.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Het gaat over bieber eh? je hebt helemaal gelijk.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Memphis schreef:
    Ik ben het met je eens. Het is natuurlijk leuk om daarover te fantaseren, maar je moet niet overdreven gaan doen en vergeten wat het verschil is tussen dromen en de werkelijkheid. Je hebt zelf ook nog een leven, namelijk. Iets wat die mensen af en toe lijken te vergeten.


    Daar geef ik je ook gelijk in, een vriendin van mij heeft ook een tijdje gehad toen ze en fanfic schreef over haar idool toen was ze steeds opnieuw haar verhaal terug aant lezen. Op msn deed ze ook wel heel raar ze sprak nooit af met iemand omdat ze in haar fanfic een plek had waar zij en die beroemdheid afspraken en ze dacht letterlijk ook dat hij gewoon langs kwam. Ik moet toegeven ik ben wel een soms obsessed ik heb foto's van Chris Colfer op mn mobiel intervieuws knip ik uit enz en doe ik in een speciaal mapje en schrijf verhalen. Maar ik zeg niet dat het verkeerd is om even te dagdromen enz.

    Prudentia schreef:
    Het is gewoon triest hoe sommige 'fans' zich gedragen. Als echte fan gun je je idool toch ook liefde?

    helemaal waar, en dit is niet alleen bij de 'beliebers' of fans van TH of Twilight hoor, als je lang genoeg zoekt stromen verhalen over gestoorde fans binnen bij wie of wat dan ook...


    Love? No. I prefer cats.

    Marquise schreef:
    jup, kijk naar nick en hoe heet ze ook alweer

    Delta Goodrem :Y)
    ik gun het hem wel, maar ik vind het wel vreemd dat hij 18 is en zij 26


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    PinkyPromise schreef:
    (...)
    helemaal waar, en dit is niet alleen bij de 'beliebers' of fans van TH of Twilight hoor, als je lang genoeg zoekt stromen verhalen over gestoorde fans binnen bij wie of wat dan ook...


    Helaas wel ja. Ik snap ook niet dat die mensen niet doorhebben dat ze het heel erg verpesten voor de echte fans.