• Uch, ik erger me soms zo aan die overdreven fans die het altijd weer verpesten voor de gewone fans.
    Ik noem even geen voorbeelden, ik denk dat jullie zelf wel wat mensen weten op wie dit van toepassing is.
    Kunnen we niet gewoon fán zijn van mensen, maar niet zo idioot doen door te denken en te geloven dat ooit op een dag die idool jouw grote liefde wordt? Of te gaan stalken?
    En het ergste van alles is nog dat SOMMIGE mensen de idolen geen liefdes gunnen, omdat ze nog steeds er heilig van overtuigd zijn dat hun idool verliefd op ze wordt.
    Zo.
    Ik heb mijn zegje gedaan.

    Alles goed verder? :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik weet trouwens dat er geen extreme fans zitten op Q, maar dit is gewoon mijn indruk als ik naar de televisie kijk, of op twitter of andere social media.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hehe, ik begrijp jou helemaal ^^


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    HAHA. Let me guess. Gaat om Bieber fans?


    To infinity and beyond •

    9 van 10 keer zijn het wel die bieber fans voorbeeld selena gomez (krul)


    Shoganai i ne~

    Nou jaaa, ik geloof er heilig in dat ik later met Harry Styles ga trouwen, srsly.

    Haha nee, maar even serieus, ik wil One Direction wel óóít ontmoeten, maar echt volgens mij gaat het bij jou vooral om Bieber x Gomez? (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Nou jaaa, ik geloof er heilig in dat ik later met Harry Styles ga trouwen, srsly.

    Haha nee, maar even serieus, ik wil One Direction wel óóít ontmoeten, maar echt volgens mij gaat het bij jou vooral om Bieber x Gomez? (:


    Nou ja, het is er een voorbeeld van. Maar ik doel gewoon op alle idolen. (:
    Want ik wed dat mensen zoals Messi, Lautner of andere hotties ook niet normaal over straat kunnen. (A)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    jup, kijk naar nick en hoe heet ze ook alweer


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Het is gewoon triest hoe sommige 'fans' zich gedragen. Als echte fan gun je je idool toch ook liefde?

    Het gaat dus over de beliebers,


    <3

    Achja


    -

    Marquise schreef:
    jup, kijk naar nick en hoe heet ze ook alweer


    Ik krijg nu zo de neiging om te zeggen SIMON

    Como schreef:
    Het gaat dus over de beliebers,

    het is een voorbeeld, maarjah idd ook over hun x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Was er niet eens een meisje die een brief aan KISS gaf die geschreven was in haar eigen menstruatie-bloed? Dàt vind ik nogal ver gaan.


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Obsessie kan echt ver gaan van fans, I mean, ze plegen zelfs zelfmoord voor hun! Omdat ze weten/ denken nooit de hunne te kunnen zijn.
    Dat gaat echt té ver, er bestaat zoiets als dat je nog verder kunt gaan, maar dit is echt 't toppunt. Straks wordt 't nog erger, en dan wat?
    'T zijn gewoon mensen die een stukje beroemder zijn, meer geld verdienen, etc... No need to get all worked up, geez.
    But okay, de bieber-fans zijn er een voorbeeld van, maar ook TH-fans, voetbal-fans, Twilight-fans, etc... Noem 't maar op.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    RESPECT!

    zoals sommige 'fans' van ehmm.. jus...just... hmm. geen idee.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 18:54 ]