• Uch, ik erger me soms zo aan die overdreven fans die het altijd weer verpesten voor de gewone fans.
    Ik noem even geen voorbeelden, ik denk dat jullie zelf wel wat mensen weten op wie dit van toepassing is.
    Kunnen we niet gewoon fán zijn van mensen, maar niet zo idioot doen door te denken en te geloven dat ooit op een dag die idool jouw grote liefde wordt? Of te gaan stalken?
    En het ergste van alles is nog dat SOMMIGE mensen de idolen geen liefdes gunnen, omdat ze nog steeds er heilig van overtuigd zijn dat hun idool verliefd op ze wordt.
    Zo.
    Ik heb mijn zegje gedaan.

    Alles goed verder? :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben Belieber... maar niet zo extreem haha. Ik word echt gek van al die mensen die maar zitten te zeiken over Selena en Justin... laat ze lekker. Selena heeft niemand iets aangedaan.


    When life gives you lemons make orange juice and leave the world wondering how the heck you did it.

    Ik vind het ook belachelijk.


    Owl you need is love.

    Agree,.. ik erger me er zow dood aan.


    Only those who listen can hear

    Memphis schreef:
    Ik ben het met je eens. Het is natuurlijk leuk om daarover te fantaseren, maar je moet niet overdreven gaan doen en vergeten wat het verschil is tussen dromen en de werkelijkheid. Je hebt zelf ook nog een leven, namelijk. Iets wat die mensen af en toe lijken te vergeten.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Yeah, I'm fine :]


    No growth of the heart is ever a waste

    BePretending schreef:
    9 van 10 keer zijn het wel die bieber fans voorbeeld selena gomez (krul)

    datja:)
    ik ben enorm fan van justin maar zo ben ik nou ook weer niet xD

    het is nou eenmaal zo dat beroemde mensen nooit met rust gelaten zullen worden x] leer ermee leven zou ik zeggen want er zijn toch áltijd mensen die het voor anderen verzieken. en dat is niet alleen zo met fans


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Zolanski schreef:
    Was er niet eens een meisje die een brief aan KISS gaf die geschreven was in haar eigen menstruatie-bloed? Dàt vind ik nogal ver gaan.

    Getverdammeee!

    Ja, dat heb je ook gewoon met Twilightfans die gewoon hélémaal geobsedeerd zijn. Ik bedoel van ik ben ook een grote fan:$, maar niet dat ik de acteurs geen liefde gun. Sommige fans willen gewoon niet de realiteit zien:P.


    The odds are néver in our favor.

    Right.
    Ik vind dat zo stom.


    Food.

    Haha nou, ik moet je zeggen dat ikzelf ook wel een obsessie heb jegens een bepaalde acteur, maar ja, je hebt er natuurlijk altijd mensen bij die hun obsessie duidelijk laten blijken :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Niet alle fans, maar zéker een hele hoop. De Beliebers zijn er zeker een groot voorbeeld.


    Forever.

    KimdeKimKim schreef:
    Ik ben Belieber... maar niet zo extreem haha. Ik word echt gek van al die mensen die maar zitten te zeiken over Selena en Justin... laat ze lekker. Selena heeft niemand iets aangedaan.

    Inderdaad! Ik vind ze zelfs leuk samen! ;D


    Forever.

    Native schreef:
    (...)
    Delta Goodrem :Y)
    ik gun het hem wel, maar ik vind het wel vreemd dat hij 18 is en zij 26


    Heeft Nick met Delta Goodrem? I never knew.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Apate schreef:
    Obsessie kan echt ver gaan van fans, I mean, ze plegen zelfs zelfmoord voor hun! Omdat ze weten/ denken nooit de hunne te kunnen zijn.
    Dat gaat echt té ver, er bestaat zoiets als dat je nog verder kunt gaan, maar dit is echt 't toppunt. Straks wordt 't nog erger, en dan wat?
    'T zijn gewoon mensen die een stukje beroemder zijn, meer geld verdienen, etc... No need to get all worked up, geez.
    But okay, de bieber-fans zijn er een voorbeeld van, maar ook TH-fans, voetbal-fans, Twilight-fans, etc... Noem 't maar op.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Het gaat dus over Beliebers


    En je hebt helemaal gelijk
    Een echte fan zou moeten blij zijn maar nee laten we maar doodsbedreigingen sturen.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"