• Uch, ik erger me soms zo aan die overdreven fans die het altijd weer verpesten voor de gewone fans.
    Ik noem even geen voorbeelden, ik denk dat jullie zelf wel wat mensen weten op wie dit van toepassing is.
    Kunnen we niet gewoon fán zijn van mensen, maar niet zo idioot doen door te denken en te geloven dat ooit op een dag die idool jouw grote liefde wordt? Of te gaan stalken?
    En het ergste van alles is nog dat SOMMIGE mensen de idolen geen liefdes gunnen, omdat ze nog steeds er heilig van overtuigd zijn dat hun idool verliefd op ze wordt.
    Zo.
    Ik heb mijn zegje gedaan.

    Alles goed verder? :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben diehard Tokio Hotel fan. Maar juist als je een diehard fan bent, dan is het toch zo dat je bij hen bent gekomen als idolen [of bij hem, in enkelvoud, als het om Bieber gaat], dan komt dat toch door de muziek? Want het kan mij niet schelen wat voor awesome plaatjes ik van Tokio Hotel vind en hoe knap en schattig ze ook zijn, hun muziek is prioriteit nummer een.
    En van die fans die juist fantaseren over zoenen/whateveren met hun idool op een manier dat ze geen werkelijkheid van dromen meer kunnen onderscheiden vind ik ook niet echt fans, dat zijn meer meelopers die het doen om de hype denk ik.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Zolanski schreef:
    Was er niet eens een meisje die een brief aan KISS gaf die geschreven was in haar eigen menstruatie-bloed? Dàt vind ik nogal ver gaan.


    Gatver, dat is goor ö


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Zolanski schreef:
    Was er niet eens een meisje die een brief aan KISS gaf die geschreven was in haar eigen menstruatie-bloed? Dàt vind ik nogal ver gaan.

    Ieuw
    Dat is gewoon te ver gaan


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    De extreme fans verpesten het altijd voor de normale, realistische fans ... en ik denk dat ik wel bij de tweede categorie hoor. Mensen waar ik fan van ben, gun ik het om gelukkig te zijn, met wie of wat dan ook.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik snap wat je bedoelt, ik erger me er ook aan.
    Ik ben zelf dan een Twilight-fan, maar ik vind dat ze hun eigen leven moeten leiden en de kans dat ik ze ooit ontmoet, is 1 op de miljoen, dus ik kan beter van de films en boeken genieten dan gaan zitten dromen over het ontmoeten van een van de acteurs. Laat ze lekker hun eigen leven leiden


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik ben dus fan van K-pop artists en gooooood wat een drama. Je kan niet eens als fan van de ene groep(SNSD) op een video van een andere groep(2NE1) reageren, want dan denken ze dat je een hater bent.
    En vooral bij de jongensgroepen moet je uitkijken, want daar zitten geobsedeerde heksen bij.
    En iedereen denkt meteen dat je een bitch bent ._. (nu is dat bij mij wel van toepassing)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2011 - 20:42 ]


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik droom soms ook, en dat gaat ook best ver. Maar het blijft een droom, en je moet weten wat kan en wat niet. Hoewel ik moet toegeven dat ik hoop dat de droom mijn idolen ooit echt te ontmoeten wel eens in vervulling gaat. Maar ik overdrijf ook niet met die hoop en met allerlei dingen te doen om dat waar te maken.


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Idd, sommige fans kunnen volgensmij niet echt meer reeël denken. :')


    you'll never see the stars, if you're always looking down.

    Postcards schreef:
    Hehe, ik begrijp jou helemaal ^^