• ik vroeg me af op welke leeftijd jullie een kind zouden willen?
    en hoeveel kinderen je zou willen krijgen?


    we all deserve to die

    niet voor mn 25e in ieder geval

    Daar wil ik nu nog niet aan denken hoor..
    Als ik zou zeggen rond mijn 25ste dan is dat al over 6 jaar en dat is echt snel :S


    Stop wishing, Start doing..

    Als ik er helemaal klaar voor ben om een kind op te voeden en hem/haar het beste te kunnen geven, ik wil dat mijn kind in geluk opgroeit en niks te kort komt.
    Het liefst wil ik twee kinderen. Maar er is voorspelt door 't aflezen van een stamboom ofzo, dat ik een tweeling krijg (en tot nu toe kloppen die voorspellingen al zo'n 80 jaar). Als ik eerst een tweeling krijg, wil ik daarna nog een kind. Ik wil namelijk twee keer een kind op zien groeien en met een tweeling is het zo tegelijk, dat lijkt me toch anders.

    Eponine schreef:
    Na mijn 25ste, ik heb behoefte aan een wild studentenleven, haha.
    3 kinderen, ideaal, past precies in de auto (:


    Numbers.

    BR0WNIE schreef:
    Als ik er helemaal klaar voor ben om een kind op te voeden en hem/haar het beste te kunnen geven, ik wil dat mijn kind in geluk opgroeit en niks te kort komt.
    Het liefst wil ik twee kinderen. Maar er is voorspelt door 't aflezen van een stamboom ofzo, dat ik een tweeling krijg (en tot nu toe kloppen die voorspellingen al zo'n 80 jaar). Als ik eerst een tweeling krijg, wil ik daarna nog een kind. Ik wil namelijk twee keer een kind op zien groeien en met een tweeling is het zo tegelijk, dat lijkt me toch anders.

    een tweeling lijkt me zo leuk :3 maar wel zwaar ook om gelijkertijd 2 kinderen op te moeten voeden


    we all deserve to die

    Madagascar schreef:
    Denk toch voor mijn 30ste allesinds.


    ik ook, dan heb je toch wat meer levenservaring.


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    rond mijn 23e. Ik wil niet dat mijn kind een oude moeder heeft


    Today will be Girl's Day party with you~

    Zodra ik mijn kinderen een stabiele omgeving kan geven. En ik wil er graag 2 of 3 (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Geen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik denk rond de 28/29 en dan het liefst 2 kinderen.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik wil géén kinderen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Yoseob schreef:
    rond mijn 23e. Ik wil niet dat mijn kind een oude moeder heeft

    dat wil ik ook niet :3


    we all deserve to die

    Rond mijn 24 / 28e, ik wil 2 kindjes. (: Het ligt er natuurlijk ook aan waar ik woon en of ik genoeg geld heb, sinds ik wel wil dat ze een goed leven hebben, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Als ik een stabiel leven heb en een goede baan en genoeg geld, wil ik voor mijn 30e 2 kinderen. Een jongen en een meisje, hoewel ik dat natuurlijk niet voor het zeggen heb. (krul)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Als ik een stabiele relatie heb + een baan. En ik wil 2 kinderen (krul)


    -