• ik vroeg me af op welke leeftijd jullie een kind zouden willen?
    en hoeveel kinderen je zou willen krijgen?


    we all deserve to die

    tussen 23 en 30


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Voor mijn dertigste sowieso mijn eerste kind.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    28-30
    2 :)


    Life is hard and then we die

    tussen mijn 22ste en 39ste..

    en het liefste 1 meisjes tweeling en 1 jongen :)

    3 dus :P


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Het liefst als ik een jaar of 25 ben, maar moet natuurlijk wel gesetteld zijn. Drie kinderen lijkt me eigenlijk wel wat :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    wild er niemand voor zijn 20ste kinderen?


    we all deserve to die

    *Wilt en nee, ik niet. Als ik nu zwanger zou worden is het welkom, omdat ik sowieso tegen abortus ben ook ... Maar ik wacht nog wel lekker een paar jaar. Ik zou het wel willen, maar ik zou het niet kunnen onderhouden en ik ben zelf nog jong en van mijn leven aan het genieten. Geen idee wanneer tho, voor ik in de overgang ga in ieder geval. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik denk 21 jaar. Het lijkt me echt leuk namenlijk <3 Het liefst twee, een jongen en een meisje ^^


    Forever.

    Ik denk tegen eind 20
    en dan 2 - 4 kindjes :D

    1 jongetje (adopteren) als mijn carrière goed loopt en ik genoeg geld heb om hem te geven wat hij in een weeshuis niet zal hebben + heel veel liefde (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik wil het liefst 2 kinderen anders 3.
    Het maakt me niet zoveel uit, zolang ik maar niet te jong/oud ben en alles een beetje op orde is.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    rond mijn 26 ofzo =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik heb altijd gezegd op mijn 24e, maar ik heb echt nog geen idee.
    Ik denk dat ik ga voor 1-tje, dan vind ik wel dat ik genoeg pijn heb geleden.:Y)


    Bad decisions make good stories.

    MadameParis schreef:
    ik heb altijd gezegd op mijn 24e, maar ik heb echt nog geen idee.
    Ik denk dat ik ga voor 1-tje, dan vind ik wel dat ik genoeg pijn heb geleden.:Y)

    zo veel pijn hoefd het niet te doen volgensmijn moeder :3


    we all deserve to die

    Dat weet ik nog niet. Op het moment dat ik een leuke man heb gevonden en een vaste baan, denk ik. En dan het liefst twee meisjes. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan