• ik vroeg me af op welke leeftijd jullie een kind zouden willen?
    en hoeveel kinderen je zou willen krijgen?


    we all deserve to die

    Ik denk ergens in de 20.
    26 ofzo?
    En mij lijkt een tweeling heel erg leuk haha. (een één-eigen tweeling, dat is toch dat ze op elkaar lijken :$)

    Guitarros schreef:
    Ik denk ergens in de 20.
    26 ofzo?
    En mij lijkt een tweeling heel erg leuk haha. (een één-eigen tweeling, dat is toch dat ze op elkaar lijken :$)

    ja dan lijken ze op elkaar


    we all deserve to die

    Courtesan schreef:
    Zodra ik een baan heb en alles stabiel is in mijn leven =] Ik wil 1/2 kinderen, het liefst twee ^^


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    ik wil niet dat m'n kinderen een oma in plaats van een moeder krijgen dus wil ik ze redelijk vroeg. het liefst m'n eerste kind rond m'n 22/24 en ik wil 3 kinderen. maar zoals het er nu uit ziet kan ik nog mooi heel lang wachte en zitten ze alsnog met een oma -.-'


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Geen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    twee jongens en twee meisjes. iets tussen mijn 25ste of 30ste ofso.

    rond 25 26?
    En het liefste twee met twee jaar verschil ertussen :')


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Drie of vier, denk ik, en dan wel vroeg. De eerste voor mijn 25e, dat wel.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    C18 schreef:
    Ik weet nog niet of ik kinderen wil.
    28/30.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik wil pas kinderen zodra mijn leven stabiel is, dus een vaste vriend/man, een vaste woonplaats en een goed inkomen. Ik wil het liefst 2 kinderen, ik wil geen enigskind opvoeden.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik weet nog niet zeker of ik wel kinderen wil. Ik begin er sowieso pas aan als ik een man heb, een huis en een goed inkomen. Liefst rond mijn 30, als ik kinderen krijg. En liefst maar een of twee. Meisjes :)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    25-30, maar ik addopteer een kind.
    Daarmee maak ik een wees heel gelukkig.
    En dan hoef ik de eerste 3 jaar niet mee te beleven.
    Want ik kan echt niet tegen het geschreeuw van kleine kinderen.
    Dan krijg ik echt haatneigeingen :S
    En dat heb ik liever niet tegenover mijn eigen kind


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mechanical schreef:
    Ik weet niet of ik wel kinderen wil.
    Als ik kinderen wil dan maar één en pas als ik geld genoeg heb en een goed onderdak heb. Ik wil namelijk wel goed voor 't kindje kunnen zorgen (:


    <3

    Op mijn wanneerikerklaarvoorben ste.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    SinCity schreef:
    Op mijn wanneerikerklaarvoorben ste.

    Nore, mijn zin _O_

    [ bericht aangepast op 26 mei 2011 - 11:32 ]


    Only those who listen can hear