• Hallo, ik ben nieuw & ik wou een story schrijven.

    Innocent Prostitute. [16+]

    Sam is een 17-jarig meisje, wat veel uitgaat, en drinkt. Ze heeft misschien een drankprobleem, maar is er zelf bewust van dat ze dat niet heeft.
    Als ze in een dronken bui haar vader vals beschuldigt van seksueel misbruik, staat haar hele leven op de kop. Uit schuldgevoel gaat ze meer drinken, en komt in verkeerde handen terecht.

    Zijn koude handen betasten voorzichtig mijn wang. Ik probeer mijn gezicht weg te draaien, maar hij heeft me in zijn macht. Ik sla mijn ogen neer, en probeer rustig te blijven. Ik voel hoe zijn adem tegen mijn lippen word weerkaatst. Ik opende mijn ogen. Onze lippen waren slechts enkele centimeters van elkaar verwijderd. 'Je bent van mij.' De toon waarop hij het zei, voorspelde niet veel goeds.


    love is love, love is you, i love love, so i love you.

    Jammer, er zijn al heel veel van dit soort verhalen met een zelfde soort idee. Ik ga het niet lezen, vind het idee niet origineel genoeg.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    Jammer, er zijn al heel veel van dit soort verhalen met een zelfde soort idee. Ik ga het niet lezen, vind het idee niet origineel genoeg.

    Ok.


    love is love, love is you, i love love, so i love you.

    Ik vind het best een leuk idee, alleen er zijn inderdaad al meer van zo'n verhalen, misschien moet je er nog iets extra's omheen draaien,

    dat ze haar vader voor de grap beschuldigt aan de verkeerde, en haar vader in de gevangenis is overleden, en dat ze het nooit goed heeft kunnen maken. Dat Sam uiteindelijk bij haar moeder terecht komt en dat haar moeder alcoholist is, en haar echt begint te slaan en te verhuren aan vreemde mannen voor geld..


    snel een ideetje in elkaar gedropt. Zo krijg je een emotioneel verhaal, maar het is toch anders dan alle anderen : )

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 15:24 ]

    Captivity schreef:
    Ik vind het best een leuk idee, alleen er zijn inderdaad al meer van zo'n verhalen, misschien moet je er nog iets extra's omheen draaien,

    dat ze haar vader voor de grap beschuldigt aan de verkeerde, en haar vader in de gevangenis is overleden, en dat ze het nooit goed heeft kunnen maken. Dat Sam uiteindelijk bij haar moeder terecht komt en dat haar moeder alcoholist is, en haar echt begint te slaan en te verhuren aan vreemde mannen voor geld..


    snel een ideetje in elkaar gedropt. Zo krijg je een emotioneel verhaal, maar het is toch anders dan alle anderen : )


    Bijna, want door ouders verhuurd worden is dan alweer uitgekauwd en cliché. Ik schrijf zelf in dit genre dus ik weet hoe moeilijk het is om ideeën tot iets nieuws te vormen, aangezien er zoveel beschreven is al. Dat is ook het moeilijke aan 16+, omdat mensen vooral op bepaalde dingen gaat letten is het verhaal eromheen nóg belangrijker dan bij een flink aantal ander soort verhalen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Captivity schreef:
    Ik vind het best een leuk idee, alleen er zijn inderdaad al meer van zo'n verhalen, misschien moet je er nog iets extra's omheen draaien,

    dat ze haar vader voor de grap beschuldigt aan de verkeerde, en haar vader in de gevangenis is overleden, en dat ze het nooit goed heeft kunnen maken. Dat Sam uiteindelijk bij haar moeder terecht komt en dat haar moeder alcoholist is, en haar echt begint te slaan en te verhuren aan vreemde mannen voor geld..


    snel een ideetje in elkaar gedropt. Zo krijg je een emotioneel verhaal, maar het is toch anders dan alle anderen : )

    Wauw, ja! Ik ga deze zeker uitwerken(:


    love is love, love is you, i love love, so i love you.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Bijna, want door ouders verhuurd worden is dan alweer uitgekauwd en cliché. Ik schrijf zelf in dit genre dus ik weet hoe moeilijk het is om ideeën tot iets nieuws te vormen, aangezien er zoveel beschreven is al. Dat is ook het moeilijke aan 16+, omdat mensen vooral op bepaalde dingen gaat letten is het verhaal eromheen nóg belangrijker dan bij een flink aantal ander soort verhalen.


    ja klopt, er zijn inderdaad al veel 16+ verhalen, ik heb er zelf ook eentje (pas mee begonnen) maar dat gaat niet over de prostitutie maar over moorden. Maar UNICEF als je dit verhaal graag wil doen, moet je dat doen, alleen er wel voor zorgen dat het niet teveel op andere verhalen lijkt. :)

    Succes! :)

    UNICEF schreef:
    (...)
    Wauw, ja! Ik ga deze zeker uitwerken(:


    haha als je hulp nodig hebt, je kunt me altijd een PB sturen (A)

    Captivity schreef:
    (...)

    haha als je hulp nodig hebt, je kunt me altijd een PB sturen (A)

    Zal ik zeker doen, dankje!_O_


    love is love, love is you, i love love, so i love you.

    UNICEF schreef:
    (...)
    Zal ik zeker doen, dankje!_O_


    Graag gedaan :D