• .

    [ bericht aangepast op 1 okt 2018 - 0:55 ]

    Wij hebben een vaste stapavond voor studenten, dan kom je bepaalde kroegen binnen met je studentenpas. Misschien is er zoiets bij jou?


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Maim schreef:
    Wij hebben een vaste stapavond voor studenten, dan kom je bepaalde kroegen binnen met je studentenpas. Misschien is er zoiets bij jou?


    In mijn stad is het echt streng qua controleren in de leuke kroegen. Helaas moeten we echt ID laten zien.

    Een fake ID? Nee grapje, dat lijkt me niet slim (':
    Wellicht kun je rondvragen of er kroegen zijn die je alleen bij de bar controleren op een ID kaart? Stappen in een naburige stad misschien?
    Anders ben ik bang dat je helaas niets kunt. Ik woon in een redelijk kleine plaats en daar controleren ze niet bij de deur ( lees: er staat niet eens iemand bij de deur) dus ik heb er weinig ervaring mee.


    We were the forever that didn't last

    Ik woon zelf in Rotterdam en ik wordt bij bars/cafe’s nooit gevraagd om een ID tot ik alcohol bestel. Ook zijn er 17+ feesten bij clubs. Maar als dat bij jou niet mogelijk is, vrees ik dat je toch echt moet wachten. Een vriendin van me kwam soms wel binnen toen ze nog 17 was, omdat ze een foto van haar ID (jaartal aangepast) op haar mobiel had. Maar daar zijn ze hier ook veel strenger op geworden, dus ik denk dat dat niet meer werkt.


    El Diablo.

    Ik weet dat een klasgenoot vroeger wel eens een klein cijfertje uitgeprint had en dat voor haar echte geboortejaar had geschoven onder dat venstertje in haar portemonnee.
    In ieder geval, ik werd pas in december 18 toen ik op de uni begon en ik heb het niet geriskeerd, dus veel ervaring heb ik niet (maar ik ben dan ook een dwerg en ook niet zo van het uitgaan).

    Is er geen jongerendiscotheek? Zo eentje waar je vanaf 16/17 naar binnen mag tot een bepaalde tijd of zo.