• Wie weet leuke dingetjes om op school te doen in tussen uur bijv, of gewoon in de les ?

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 14:36 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik schreef altijd een moestie verhaal met vriendinnen. We noemden het een moestie verhaal omdat zo de hoofdpersoon heet.

    Ik schrijf bijvoorbeeld:

    Op een dag ging Moestie naar de zee om te zwemmen.

    Ik geef het door aan een vriendin en die schreef weer iets. Zij vouwt het stukje wat ik schreef en gaf het door aan een ander. Zo weet ik niet wat zij heeft geschreven. En de ander. Alleen diegene die mij het papiertje geeft, kan ik wel zien

    Snap je het?


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Hanoena schreef:
    Ik schreef altijd een moestie verhaal met vriendinnen. We noemden het een moestie verhaal omdat zo de hoofdpersoon heet.

    Ik schrijf bijvoorbeeld:

    Op een dag ging Moestie naar de zee om te zwemmen.

    Ik geef het door aan een vriendin en die schreef weer iets. Zij vouwt het stukje wat ik schreef en gaf het door aan een ander. Zo weet ik niet wat zij heeft geschreven. En de ander. Alleen diegene die mij het papiertje geeft, kan ik wel zien

    Snap je het?


    met andere worden je kan alleen de laatste zin lezen ?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    kaarten?


    Travel far enough, you'll meet yourself