• Ergens in augustus, inmiddels ruim vier maanden geleden, opende ik hier op Q een topic met de vraag wat jullie van een blog over schrijven zouden vinden. Aangezien de reacties overwegend positief waren en ik nog steeds een plek nodig heb om mijn gebabbel kwijt te kunnen, heb ik besloten er nu eindelijk, eindelijk maar eens gewoon aan te beginnen, vlak voor het nieuwe jaar. Drumroll, graag. :'D





    En mijn eerste post: Vijf redenen om niet naar schrijfadvies te luisteren.

    Waar ik nu eigenlijk vooral naar op zoek ben, is feedback. Vind je de titel volkomen afschrikwekkend? Zijn mijn zinnen zo lang dat je halverwege de weg kwijtraakt en het opeens lijkt alsof je Chinees probeert te lezen? Is er iets wat je juist wél heel erg bevalt? Ik hoor het allemaal graag! Het kan zowel hier als in een reactie op de blog zelf.

    En als er mensen zijn die dit avontuur willen volgen, dan zou dat natuurlijk ook heel leuk zijn. Rechts op de pagina kun je je aanmelden om een mailtje te krijgen bij nieuwe berichten. (bloos)


    Posts tot nu toe
    [list][*] 29 december: Vijf redenen om niet naar schrijfadvies te luisteren
    [*] 4 januari: Nieuw jaar, nieuwe kansen (om oude clichés te omarmen): een vooruitblik
    [*] 12 januari: Van prut naar plot: een stappenplan
    [*] 15 januari: Waarom heb ik zoveel lepels in mijn verhalen?
    [*] 18 januari: De kleine anti-prutplotchecklijst
    [*] 22 januari: Vijf veelgebruikte beschrijvingen waar ik me over verbaas
    [*] 1 februari: Waarom diversiteit niet optioneel is
    [*] 5 februari: De enige manier om schrijven écht fout te doen
    [/list]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2017 - 22:31 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    "Je hebt het einde van de pagina bereikt. Yay ik ben trots op je!"

    geweldig dit.


    Heaven is a place that we all have

    Ik vind de titel van je blog geweldig, haha! Ik zal er straks eens naar kijken (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Je poll werkt niet. (cat) Ik had gestemd op de kannibalistische hamster. Toch staat dr 0 stemmen. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    OMG, de titel! Heb je daar lang over na moeten denken?

    Ik ga er binnenkort naar kijken! Ben benieuwd. c:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Pagu schreef:
    "Je hebt het einde van de pagina bereikt. Yay ik ben trots op je!"

    geweldig dit.


    Altijd positief blijven. *O*



    Dazai schreef:
    Ik vind de titel van je blog geweldig, haha! Ik zal er straks eens naar kijken (:


    Dank je! (bloos)



    Gibbs schreef:
    Je poll werkt niet. (cat) Ik had gestemd op de kannibalistische hamster. Toch staat dr 0 stemmen. :c


    Oeh, oké, goed dat je het zegt! Ik heb er van tevoren een beetje mee zitten rommelen, dus misschien ligt het aan iets wat ik heb gedaan. Ik zal er eens naar kijken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mylintis schreef:
    OMG, de titel! Heb je daar lang over na moeten denken?

    Ik ga er binnenkort naar kijken! Ben benieuwd. c:


    Haha, nee, dit was letterlijk het eerste wat me te binnen schoot. Ik heb vervolgens nog een hele tijd zitten dubben omdat ik dit eigenlijk niet zo fantastisch vond, maar aan dit topic te zien is het niet heel erg dat ik niets kon bedenken wat me beter beviel. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gibbs schreef:
    Je poll werkt niet. (cat) Ik had gestemd op de kannibalistische hamster. Toch staat dr 0 stemmen. :c


    Oké, een update: volgens mij duurt het gewoon eventjes tot hij je stem registreert. Ik heb zelf op de kiezelsteen gestemd en na een minuutje of zo was dat verwerkt, en er zijn nu al drie stemmen voor de hamster. Fascinerend. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oké, een update: volgens mij duurt het gewoon eventjes tot hij je stem registreert. Ik heb zelf op de kiezelsteen gestemd en na een minuutje of zo was dat verwerkt, en er zijn nu al drie stemmen voor de hamster. Fascinerend. (krul)


    Hmmm I see. Wel stom dat ie zo traag is though. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leuk! Ik heb ook even een reactie achter gelaten!


    “It's so important to know you should be happy and proud of who you are.”

    Haha de titel is echt typisch jou. Heerlijk. Ik ga het zeker volgen. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alles is geweldig, van je logo in de urlbalk (wat een details!:o) tot "Je hebt het einde van de pagina bereikt. Yay! Ik ben trots op je."

    Ik heb gekozen voor een racistische kiezelsteen in de poll.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Oh wauw, dit is geweldig. Ik heb elke pagina even bekeken en ik raad het 100% aan. Ik zag ook net dat je kunt reageren en eigenlijk wil ik dat heel graag doen. Maar goed, goed werk, A+.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Leuk!


    16 - 09 - '17

    Ik ga het strakjes even lezen^^
    Masr ik vind de titel echt awesome. Dat kwam ik alvast even zeggen :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    Die titel en je eerste post zijn echt vet leuk, haha. Ik heb de optie "krijg een mail bij volgende posts" met volle overtuiging aangeduid. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried