• Ik heb zin om een (paar) goede fantasy films te kijken, maar heb geen idee van titels op het moment. Thor heb ik gister toevallig nog gezien, dus daar hoef ik geen 100 suggesties van. :')
    Iemand enig idee?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Twilight, oke grapje.
    Uhm films over 2012 en al die natuur ramen, en aliën films.


    They fell in love, didn't they?

    Celestial schreef:
    Misschien kun je hier kijken? Doe ik ook altijd.


    Al gedaan, maar ik wil gewoon iets horen van mensen die films al gezien hebben, kiest makkelijker. Het meeste daarvan wat me interessant lijkt heb ik namelijk toch al gezien. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Catdog schreef:
    Twilight, oke grapje.
    Uhm films over 2012 en al die natuur ramen, en aliën films.


    Neen dank. :')
    & Gewoon echt fantasy, aliens en natuurrampen heb ik niet veel zin in. Meer dingen in de stijl van Thor of whatever (kan zogauw niks anders bedenken), alleen dan andere verhalen.:')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Lord of the rings?
    Avatar
    Alice in wonderland
    Legion
    Prince of Persia
    Percy Jackson..
    -maar deze films heb je waarschijnlijk al gezien?-

    Celestial schreef:
    Lord of the rings?
    Avatar
    Alice in wonderland
    Legion
    Prince of Persia
    Percy Jackson..
    -maar deze films heb je waarschijnlijk al gezien?-


    Jup, lol


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    The Lovely Bones?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Narnia, lol die kwam ff in me op

    Pan's labyrinth, die vind ik awesome. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hancock?

    Op lovely bones na allemaal al gezien. :')
    Even de trailer daarvan opzoeken.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Beastly


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Professor schreef:
    Pan's labyrinth, die vind ik awesome. :9~

    Oh my baby, toch x)
    1 van de beste fantasyfilms is Solaris.
    Kijk er naar, lees achtergrondinformatie en je zult het niet berouwen.
    Het is echt een geniaal verhaal. Trust me!


    Where there is a sea there are pirates...

    Solaris is trouwens een hele psychologische sci-fi film. Het is een verfilming van een boek, maar het is zo raar en zo écht fantastisch, dat het je gewoon té veel inspiratie geeft, als je gevoelig bent voor speciale ideeën.


    Where there is a sea there are pirates...