• Mijn oude haar. (huil)
    Ik was er nooit blij mee, ik vond het saai. Dus ik ging verven en zo, maar nu mis ik het! Alleen iedereen zegt dat je nooit je oude kleur terugkrijgt als je het hebt geverfd. De verf die ik nu heb, violet mahoniebruin (oftewel paars(krul), blijft veel te lang zitten. Ik vind het helemaal niet meer mooooooooooi. D: Waarom heb ik het in godsnaam ooit paars geverfd? En rood? Wat bezielde me. En het moet sneller groeien.(cat)

    Dit is mijn haar nu, paars dus en veel te kort. Let niet op de foto, ik moest een foto hebben waarbij je de kleur goed zag.:'D



    En dit was mijn haar eerst, waar ik tevreden mee had moeten zijn, al is het niets speciaals. D:



    Dus, wat missen jullie? En denken jullie dat ik mijn oude kleur nog terug kan krijgen, zonder (al te veel) te moeten blonderen/ontkleuren?(bloos)


    everything, in time

    Waaauww, jouw haar is echt heel mooi! Inderdaad, wat bezielde je! Shame on you!
    Geen idee hoe je het terug moet krijgen. Gewoon wachten zou ik zeggen..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Foto doet het bij mij niet, ik ben zelf ook niet blij met mijn haar.
    Ik had tegen de kapper gezegd; ‘‘Opnieuw een schuine pony, en de dooie puntjes weg halen.’’ Gaat ze opeens 30948390860 cm weg halen, terwijl dat niet de dooie puntjes waren.
    En nu is het dhfuibnvchuk kort.


    They fell in love, didn't they?

    Abilities schreef:
    Waaauww, jouw haar is echt heel mooi! Inderdaad, wat bezielde je! Shame on you!
    Geen idee hoe je het terug moet krijgen. Gewoon wachten zou ik zeggen..


    Is? Je bedoelt denk ik was! Mehehehee, ik kan dit niet hebben. Ga uit mijn haar, stomme paars!:C

    Toch bedankt!:3


    everything, in time

    Ik ga morgen iedereen missen, want dan gaan we dood. Nogmaals vaarwel O:

    Noh, serieus..
    Ik mis uhm.. Mijn oude vriendinnen?

    &ik heb geen idee hoe je je haarkleur weer terug krijgt..


    Me so good.

    Ik mis
    -mijn lange haar dat ik in een idiote bui kort knipte.
    -mijn telefoon die het nog normaal deed, nu is ie niet lief meer.
    -de vakantie.
    -een leuke klas.
    -een milkshake.

    Ik denk dat je je haar gewoon heel lang moet laten uitgroeien, ook al is dat niet echt mooi. Of steeds een tint lichter verven totdat het niet meer echt opvalt dat je het laat uitgroeien. (:

    Ik mis mijn oude haarkleur ook.
    Mijn uitgroei zit momenteel tot bijna mijn wangen en dat is na een jaar. Het ziet er niet uit D: Dus denk ik dat ik het maar weer ga verven.
    Als je het gewoon uit laat groeien, dan krijg je wel je kleur weer terug.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Is het permanent gekleurd?
    Ik mis mijn vriend ;(


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    BR0WNIE schreef:
    Ik mis
    -mijn lange haar dat ik in een idiote bui kort knipte.
    -mijn telefoon die het nog normaal deed, nu is ie niet lief meer.
    -de vakantie.
    -een leuke klas.
    -een milkshake.

    Ik denk dat je je haar gewoon heel lang moet laten uitgroeien, ook al is dat niet echt mooi. Of steeds een tint lichter verven totdat het niet meer echt opvalt dat je het laat uitgroeien. (:


    Nou, lief, dat is het voordeel. Ik heb een spoeling, dus die gaat er geleidelijk uit, dan krijg ik geen uitgroei. (: Maar normaal blijft dat like, 4/5 weken zitten, maar dit zit er al veel langer!:C


    everything, in time

    je krijgt je natuurlijk kleur wel terug hoor, het duurt gewoon even. Kleur het de volgende keer zoals je naturel en laat het dan uitgroeien tot je je natuurlijk haarkleur terug hebt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik dacht dat je voor rood ging, waarom heb je t nu paars o.o en zo kort ;o

    en nee, geen verstand van

    Progeny schreef:
    (...)

    Nou, lief, dat is het voordeel. Ik heb een spoeling, dus die gaat er geleidelijk uit, dan krijg ik geen uitgroei. (: Maar normaal blijft dat like, 4/5 weken zitten, maar dit zit er al veel langer!:C

    Dan moet je gewoon je haar 100keer per dag wassen en niet met shampoo voor gekleurd haar (:

    MARLEEN JE LIJKT NU OUDER EN JE BENT EEN FUCKING HOTTIE<3
    Ja dat moet je even weten^^


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Je haar groeit.
    Dus je kleur groeit er wel weer uit, maar wanneer kan ik niet zeggen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind het oude inderdaad wat leuker, maar het komt vanzelf wel weer terug. Hoop ik voor je :x
    Ik mis de tijd dat mijn leven nog rustig was.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mummelwummel schreef:
    Je haar groeit.
    Dus je kleur groeit er wel weer uit, maar wanneer kan ik niet zeggen.


    Maar ik hebt het al een paar keer meer geverfd, eerst één tint donkerder, toen twee keer rood en nu dit.(cat)


    everything, in time