• lucht je hier op als je wil!
    als je iets meegemaakt hebt of wat anders wat je kwijt wil,het hoeft niet hoor!


    Where words fail, music speaks

    Ik ben op een stapel hekken geklommen en ben er op gaan springen alsof het een trampoline was.
    Jaja nounou pfoepfoe hehe.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Uh.. ik heb niks om over te zeuren?


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb buuuuikpijn. :X


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik snap wiskut nieet. (no_chears)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik denk dat mensen dan gewoon een topic aanmaken =p


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik ga hier niet alles neergooien, dat willen jullie toch niet weten en dan ben ik veel te lang bezig.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik heb problemen, vandaag was ik best wel vrolijk maar lijkt het net of dat een vriendin van me mij negeerd.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 17:49 ]


    <3

    Ik had wat gênants meegemaakt en een paar gozertjes vinden het leuk daarmee te pesten n__n En ik zie ze morgen weer wss >3< En het zijn van die popilaire gassies dus die zullen het iedereen wel verteld hebbenin hun klas. Oh wat fijn dat mijn klas tegelijekr tijd met die van hun gym heeft >;l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Er is vandaag aan iemand zijn broek getrokken, van het 6de leerjaar, en hij begon te wenen! Maar ik snap niet waarom hij weent? Bij mij is dat ook al is gebeurd veel erger en ik was ook niet aan het wenen. En ik snap het probleem ook niet, zijn broek staat toch altijd half naar beneden.xd

    ik ben zieeeeeek ):


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik ben echt bang, dat ik al mijn examens verneuk en blijf zitten, terwijl ik me kapot gewerkt heb..
    Terwijl mijn beste vriendin niks doet en het wel haalt, en daar ben ik stik jaloers op.
    En dat is slecht voor een vriendschap..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    StillBored schreef:
    ik ben zieeeeeek ):


    Ziekzijnbuddy's :Y)

    Ik voel me zwaar depressed. Reden ga ik hier niet zetten.


    It's going to be difficult, but not impossible.