• Ik heb morgen pw wiskunde & zoals gewoooonlijk snap ik er heeeleemaaal niets van -_-. Dus als ik hm nu wat later maak kan ik nog wat beter leren, nja ziek thuis blijven kan niet. ik dacht flauwvallen maar is dat niet gevaarlijk ? want dan doe ik het niet ;x. weten jullie maybe wat ?-a-

    x<3.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    oke dit staat er bij wat leer je :
    - Dat je het product 10.10.10.10.10 noteerd als 105 (die 5 moet klein boven zijn).
    - Dat 105 (die 5 moet klein boven zijn) een voorbeeld is van een macht.
    - Hoe je met machten rekent.
    - Hoe je grote getallen in wetenschappelijke notatie schrijft.
    - hoe je het producht van de machten a3(die 3 moet klein boven zijn) en a5(die 5 moet klein boven zijn) korter schrijft.
    - Welke regels er zijn voor het optellen en vermenigvuldigen van machten.


    TADAAA LOL.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    oke dit staat er bij wat leer je :
    - Dat je het product 10.10.10.10.10 noteerd als 105 (die 5 moet klein boven zijn).
    - Dat 105 (die 5 moet klein boven zijn) een voorbeeld is van een macht.
    - Hoe je met machten rekent.
    - Hoe je grote getallen in wetenschappelijke notatie schrijft.
    - hoe je het producht van de machten a3(die 3 moet klein boven zijn) en a5(die 5 moet klein boven zijn) korter schrijft.
    - Welke regels er zijn voor het optellen en vermenigvuldigen van machten.


    TADAAA LOL.


    Als je bijvoorbeeld 97000000 als getal hebt en die in wetenschappelijk notatie moet zetten moet je de eerste cijfer dus in dit geval 9 als eerst opschrijven. en dan moet je de andere getallen achter de komma zetten alleen niet de nullen., Dus dan heb je 9.7 dan moet je het aantal nullen tellen van het getal. Dat zijn er 6. Dan doe je 9,7 x 106 -kleine 6 weetjewel- en dat moet je niet uitrekenen ofzo maar het wetenschappelijke notatie van 97000000 is dus = 9,7 x 106 -kliene 6-

    OKE IK FAAL -hoop dat je die nu wel snapt-

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 17:53 ]

    Positive schreef:
    (...)

    Als je bijvoorbeeld 97000000 als getal hebt en die in wetenschappelijk notatie moet zetten moet je de eerste cijfer dus in dit geval 9 als eerst opschrijven. en dan moet je de andere getallen achter de komma zetten alleen niet de nullen allen de andere, Dus dan heb je 9.7 dan moet je het aantal nullen tellen en dat zijn er in dit getal zitten er 6 getallen. Dan moetje 9.7 x 106 -6 is klein- opschrijvne en dan heb je de wetenschappelijk notatie



    OKE IK FAAL -hoop dat je die nu wel snapt-


    ik snap het een beetje behalvedat laatste stukje ;x.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co