• Ik kan er niet tegen als jij hebt gezegd tegen een jongen dat je verliefd bent op hem en hij zegt dan niet of hij ook op je verliefd is of niet.
    Like, ik word nog liever meteen afgewezen dan dat ie een hele tijd met mijn voeten zit te spelen en dat ie daarna mijn hart gaat breken doordat ie samen is met een meisje.
    Sorry, wilde ik gewoon even zeggen.


    Ryan Dunn (ll)

    Well then, ASK him :]


    No growth of the heart is ever a waste

    vragen ja wat Zaitsev zegt


    Why don't you break my heart

    Dat is inderdaad kut. Alsof hij dan bang is je te kwetsen als hij zegt dat hij je niet leuk vind, maar het kwetst dan juist nog meer als hij niets zegt en later met een ander meisje is. Jongens zijn gewoon raar :'D

    Fragile schreef:
    Dat is inderdaad kut. Alsof hij dan bang is je te kwetsen als hij zegt dat hij je niet leuk vind, maar het kwetst dan juist nog meer als hij niets zegt en later met een ander meisje is. Jongens zijn gewoon raar :'D


    Stop holding me under and let me breathe.

    vraag het hem idd gewoon,ik zou het ook niet kunnen denk ik,tegen een jongen zeggen 'ik val niet op jou' terwijl hij net heeft gezegd dat hij verliefd op me is.


    everybody needs a song.

    Ik ben het heel erg met jou eens.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik weet wie je bedoelt -denk ik 8D and i'm gonna kick that niggers nuts ! Okay, hij's wel dan geen neger, maar kom 8D

    I so totally understand you...

    Zaitsev schreef:
    Well then, ASK him :]

    -agrees-
    Jongens zijn soms gewoon dom, weetje. :]


    blame the bully.