• Klik


    Wie gelooft dit?

    Edit: En nu vind ik dit

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 18:32 ]


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Daar had mijn lerares Levensbeschouwing het over, maar tja. Zelfs als ik zou weten dat het écht zou gebeuren, ik zou niets veranderen waarschijnlijk, te laf.


    wth.

    De wereld vergaat op mijn verjaardag! :Y)
    Ik geloof er niks van trouwens. xd


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Guitarros schreef:
    Ik geloof het niet.
    Maar toch klinkt het niet fijn...


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Lol ''Zaterdag geeft hij een feestje zoals hij altijd doet als het eind der tijden is voorspeld'' nou gezellig.

    Jeeeezzz, dan hoef ik geen kado meer te kopen voor me Bff's verjaardag want dan gaan we op haar verjaardag allemaal dood ;S


    Trust me. I'm the doctor

    (kitty) Had ik dat nou maar niet gelezen, ik maak me altijd veels te druk om die dingen OOKAL weet ik dat het niet echt zal gaan gebeuren. I mean dude, seriously, ik geloof die mensen niet. Hoe kan iemand in hemelsnaam het eind van de wereld voorspellen, ook dat van die calendar, dat hebben die mensen 'gezien' tijdens een bad trip, teveel wiet gerookt O.O C'mon als het al het eind is van de wereld, dan kunnen wij als mens dat niet voorspellen, en dat kan ook geen enkel apparatuur voor ons doen. I rest my case.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Nog 1 reden waarom ik het niet geloof.
    De dieren doen nog normaal. Vogels fluiten nog vrolijk en vliegen nog gewoon in de lucht. Katten en honden lopen nog niet paniekerig weg. Meestal als dat gebeurt, dan is het mis. En als vogels ineens weg zijn, dan kun je meestal wel iets verwachten.


    Sometimes it's best not to care.

    Als je het gelooft mag je het geloven maar kom op hallo de enige die het weet is echt god hoor. Kijk ik weet niet wie hier allemaal moslim is maar ik wel en als je dat echt gelooft dat zaterdag de werled vergaat dan denk ik dat je echt dom bent en echt gewoon ja zielig.. - gewoon mijn mening...!
    Maar echt, niet geloven maar geloof als je het wilt maar ik zou zeggen niet geloven...

    Ik ben ook moslim, ik geloof het ook niet hoor. Ik vond het echt onzin toen ik het zag..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Okeoke.
    Ik geloof het niet, maar ben toch best een klein beetje bang x)


    Sometimes it's best not to care.

    Cayenne schreef:
    oei, dan ist rommelmarkt in onze straat.. ^^

    Tzal nog ne grotere rommel worden ;p


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Yaaaaaaaaay. I'll see everyone who stays on earth in hell. (cool)

    jep ik zie. de wereld lost op in een zwarte vlek.

    whallalla!

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 2:01 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Bam. Ik las het op twitter. Geloof het niet


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik niet, wat een onzin (A)


    live your life, cause nobody else can do it for you <3

    lol dat betekend dat ik morgen mijn eerste 18+ hardcore feest ga missen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.