• Klik


    Wie gelooft dit?

    Edit: En nu vind ik dit

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 18:32 ]


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    LENI schreef:
    Wat een onzin. Als het deze zaterdag was, hadden ze het véél eerder gezegd, zodat we erop voorbereid waren. Echt onzin.

    LENI schreef:
    Wat een onzin. Als het deze zaterdag was, hadden ze het véél eerder gezegd, zodat we erop voorbereid waren. Echt onzin.


    Het is onzin, maar wat jij zegt ook eigenlijk. Hoe wil je je voorbereiden op je ondergang dan? Die kan altijd komen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Nee niet dan al,ze moeten minstens wachten dat ik mijn diploma heb,anders heb ik alles voor niks gedaan.
    Nee ik geloof er niet in. Ooit vergaat onze wereld,maar niemand kan weten wanneer en hoe.Het leuke is nog dat als onze wereld vergaat er een nieuwen ontstaat(he dat rijmt),dus waarom zorgen maken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Het is onzin, maar wat jij zegt ook eigenlijk. Hoe wil je je voorbereiden op je ondergang dan? Die kan altijd komen.

    Wist je dat ze apparatuur uit hebben gevonden, om zoiets te voorspellen?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    LENI schreef:
    (...)
    Wist je dat ze apparatuur uit hebben gevonden, om zoiets te voorspellen?


    Wist je dat de natuur alle apparatuur en technologie toch wel te slim af zal/kan zijn?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Wist je dat de natuur alle apparatuur en technologie toch wel te slim af zal/kan zijn?

    Het zal allemaal wel (: Ik vind het de grootste onzin, klaar.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik geloof het niet heuwrr.

    Dan is het de Birthday van m'n Tante ;)


    Firm believer of all that is magic

    bullshitt


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    LENI schreef:
    Wat een onzin. Als het deze zaterdag was, hadden ze het véél eerder gezegd, zodat we erop voorbereid waren. Echt onzin.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    GeniusFerb schreef:
    Ik geloof het niet heuwrr.

    Dan is het de Birthday van m'n Tante ;)


    & van Parachutes =D


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Bullshit, ze kunnen niet eens het weer normaal voorspellen

    Dan mis ik mijn verjaardagfeest, that sucks!


    Kill them with kindness.

    Celestial schreef:
    Ik geloof niet in die onzin.
    Maar natuurlijk vergaat de wereld wel een keer maar tegen die tijd ben ik er toch niet meer :')


    Food.

    Ja dááág. Dan kan ik niet naar st tropez ):


    To infinity and beyond •

    goh, dat komt me precies goed uit.


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3