• Ik wil dus scenehair, alleen ik heb heel dun haar dus ik vraag me af of dat eigenlijk wel kan?


    We can't spend our lives waiting to live.

    Wat dacht je er van om het aan je kapper te vragen?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik zou het niet weten. (bloos)

    Protective schreef:
    Wat dacht je er van om het aan je kapper te vragen?


    haha, maar het duurt nog heel lang voordat ik naar de kapper kan, en misschien zaten hier toevallig mensen die ook scenehair hebben terwijl ze dun haar hebben :)


    We can't spend our lives waiting to live.

    Ik vind dat zo mooi haar


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    North schreef:
    Ik zou het niet weten. (bloos)


    love is love, love is you, i love love, so i love you.

    Herbie schreef:
    Ik vind dat zo mooi haar


    haha ja ik dus ook, maar ik weet dus niet of het kan en ik wil niet zolang wachten om het aan mijn kapper te vragen D:


    We can't spend our lives waiting to live.

    Ik denk dat het wel kan, want als je het op google intypt, dan hebben en paar van hun ook best dun haar :'D

    Succes :P


    Zeewierig :D

    Ja, dat kan wel, vaak hebben ze best dun haar.


    Your make-up is terrible

    Waarom zou dat niet kunnen?

    Is te zien hoe hoog je je haar wil krijgen(:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Het zou kunnen maar, als je het niet meer wilt moet je wel een paar jaar wachten totdat het allemaal weer is terug gegroeid. heb ik ook gehad.:S
    ik heb er spijt van gehad :O


    Believe in yourself, change the world.

    Ik heb dun haar en heb ook mijn haren "scene" gehad, en bij mij was het binnen een jaar weer uitgegroeid. Dus ja, het kan, maar vraag voor de zekerheid aan je kapper, want soms als je dun en weinig haar hebt, kan het niet zo mooi zijn.


    Dare to Live

    Bij de meeste scene hair is het getoupeerd, en als dat niet gedaan is is het ook plat ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you