• Dat deed ik zojuist. Ik vind spinnen doodeng en al snel groot, maar deze bij mijn bed was echt huge. Dus wat deed ik? Ik greep mijn deo en bleef spuiten tot hij nog maar met één pootje hing, dat duurde lang! Mijn deo is nu bijna op, de druppels vielen van zijn kriebelige pootjes. -rilt- Was dat klotebeest nog niet dood! Dus ik denk, hij zal wel niet meer zo actief zijn, ik gooi er wat water overheen om hem uit zijn lijden te verlossen, zo'n sadist ben ik nu ook weer niet. Tip: doe dat niet. Dat beest begon weer superactief te bewegen! Ik denk, mooi niet, nu zul je sterven ook! Dus ik weer opnieuw met deo spuiten, toen was hij uiteindelijk echt bijna dood. Ik ontzettend veel wc-papier pakken zodat ik dat ranzige lijf niet zou hoeven aanraken, gooi ik het doekje er alleen maar op omdat ik hem van angst losliet. Ik er met mijn broers kussen tegenaan meppen, haha. Maar ik wist toen dus niet zeker of de spin dood was, ik heb al mijn moed bijeen geraapt en het doekje opgetild. Zaten er maar twee poten in! Dus of het lijfje ligt geplet op de grond, het is te donker om te zien, of hij leeft nog! Kan een spin doorleven met (eh...8-2=..) zes poten? Want het idee dat hij nog kan leven bezorgt me de rillingen. Het stinkt hier nu overigens enorm naar deo, ik voel het met ademen en mijn ogen prikken er van, mhehe.(no_chears)


    Verdomd, jeowjdhwndjiwhrjdhejansh, nu zie ik nog een mug ook!

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 22:19 ]


    everything, in time

    Ik ben als de doods voor spinnen, echt een fobie. Maar zo zou ik nooit een spin vermoorden. Dat is zielig! Als je een spin vermoord pak dan een schoen ofzo en doe het in 1 keer.

    waarschijnlijk is ie dood. maar anders pak je gewoon een schoen(krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb wel eens een levende spin met 2 of 3 poten gezien, dus dan leeft hij waarschijnlijk nog.

    Had je niet even iemand kunnen roepen? Dat doe ik altijd.
    En als er niemand is: deo werkt niet zo bij spinnen, je moet gewoon een doekje aan een stok, of whatever, doen, en hem pletten.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Meid, ik leef met je mee. Ik het spinnenras al lang geleden de oorlog verklaart.


    ars moriendi

    Ik doe je niet na. Maar ik heb net een mot vermoord met een vliegmepper. Maar spinnen, nee dat mag iemand anders doen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Zal ik je komen redden?
    En als echt kuiken had je 'm toch gewoon opgegeten! (nerd)

    Carer schreef:
    Ik heb wel eens een levende spin met 2 of 3 poten gezien, dus dan leeft hij waarschijnlijk nog.

    Had je niet even iemand kunnen roepen? Dat doe ik altijd.
    En als er niemand is: deo werkt niet zo bij spinnen, je moet gewoon een doekje aan een stok, of whatever, doen, en hem pletten.


    verdomme!

    Ik heb geroepen, maar ik moest het zelf maar oplossen, ze waren "bezig".

    Trouwens, een stok of een schoen vind ik veel te dichtbij, dat kan ik echt niet, sorry?x]


    everything, in time

    Ik had mijn moeder er allang bij gehaald :'D


    -

    Progeny schreef:
    (...)

    verdomme!

    Ik heb geroepen, maar ik moest het zelf maar oplossen, ze waren "bezig".

    Trouwens, een stok of een schoen vind ik veel te dichtbij, dat kan ik echt niet, sorry?x]


    Da's vervelend...

    Danne... Bezemsteel, fzuh? Ik weet het niet echt, maar voor mij is pletten de enige manier om zeker te weten dat hij dood is.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Jup is leeft waarschijnlijk nog. Volgende keer een aansteker voor je deo fles houden dan is hij zo dood en krokant. :Y)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    laatst had ik n spin vermoord met n mix van deo, haarlak, en een doosje waarin ik hem had gedaan, er extra haarlak onder gespoten, en dan drie dagen in de vlakke zon gezet. iemand wat spinnengebraad?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Wauw, jij bent aardig voor je 'spinvriendjes'. (cat)
    Als je er zo bang voor bent, roep dan gewoon iemand en vraag of hij/zij die spin weg wil gooien. Het is toch zielig om dieren te vermoorden?


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Lycaon schreef:
    Jup is leeft waarschijnlijk nog. Volgende keer een aansteker voor je deo fles houden dan is hij zo dood en krokant. :Y)


    Ik heb tapijt op mijn kamer, dus dat is niet slim. Maar hij kan met 6 poten toch zeker niet meer omhoog klimmen? Want dan is het goed.:'D men ik ben zo bang nu, het kriebelt gewoon overal. Waar was je papa?(huil)


    everything, in time

    Lycaon schreef:
    Jup is leeft waarschijnlijk nog. Volgende keer een aansteker voor je deo fles houden dan is hij zo dood en krokant. :Y)


    en staat dr bed in de fik? xD

    MrsChartered schreef:
    Wauw, jij bent aardig voor je 'spinvriendjes'. (cat)
    Als je er zo bang voor bent, roep dan gewoon iemand en vraag of hij/zij die spin weg wil gooien. Het is toch zielig om dieren te vermoorden?


    Nou nee, sorry, maar bij een spin heb ik geen medelijden. En zoals ik al eerder zei, was iedereen bezig. Ik zet mezelf dan toch net boven die spin.


    everything, in time