Dat deed ik zojuist. Ik vind spinnen doodeng en al snel groot, maar deze bij mijn bed was echt huge. Dus wat deed ik? Ik greep mijn deo en bleef spuiten tot hij nog maar met één pootje hing, dat duurde lang! Mijn deo is nu bijna op, de druppels vielen van zijn kriebelige pootjes. -rilt- Was dat klotebeest nog niet dood! Dus ik denk, hij zal wel niet meer zo actief zijn, ik gooi er wat water overheen om hem uit zijn lijden te verlossen, zo'n sadist ben ik nu ook weer niet. Tip: doe dat niet. Dat beest begon weer superactief te bewegen! Ik denk, mooi niet, nu zul je sterven ook! Dus ik weer opnieuw met deo spuiten, toen was hij uiteindelijk echt bijna dood. Ik ontzettend veel wc-papier pakken zodat ik dat ranzige lijf niet zou hoeven aanraken, gooi ik het doekje er alleen maar op omdat ik hem van angst losliet. Ik er met mijn broers kussen tegenaan meppen, haha. Maar ik wist toen dus niet zeker of de spin dood was, ik heb al mijn moed bijeen geraapt en het doekje opgetild. Zaten er maar twee poten in! Dus of het lijfje ligt geplet op de grond, het is te donker om te zien, of hij leeft nog! Kan een spin doorleven met (eh...8-2=..) zes poten? Want het idee dat hij nog kan leven bezorgt me de rillingen. Het stinkt hier nu overigens enorm naar deo, ik voel het met ademen en mijn ogen prikken er van, mhehe.(no_chears)
Verdomd, jeowjdhwndjiwhrjdhejansh, nu zie ik nog een mug ook!
[ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 22:19 ]
everything, in time