• Dat deed ik zojuist. Ik vind spinnen doodeng en al snel groot, maar deze bij mijn bed was echt huge. Dus wat deed ik? Ik greep mijn deo en bleef spuiten tot hij nog maar met één pootje hing, dat duurde lang! Mijn deo is nu bijna op, de druppels vielen van zijn kriebelige pootjes. -rilt- Was dat klotebeest nog niet dood! Dus ik denk, hij zal wel niet meer zo actief zijn, ik gooi er wat water overheen om hem uit zijn lijden te verlossen, zo'n sadist ben ik nu ook weer niet. Tip: doe dat niet. Dat beest begon weer superactief te bewegen! Ik denk, mooi niet, nu zul je sterven ook! Dus ik weer opnieuw met deo spuiten, toen was hij uiteindelijk echt bijna dood. Ik ontzettend veel wc-papier pakken zodat ik dat ranzige lijf niet zou hoeven aanraken, gooi ik het doekje er alleen maar op omdat ik hem van angst losliet. Ik er met mijn broers kussen tegenaan meppen, haha. Maar ik wist toen dus niet zeker of de spin dood was, ik heb al mijn moed bijeen geraapt en het doekje opgetild. Zaten er maar twee poten in! Dus of het lijfje ligt geplet op de grond, het is te donker om te zien, of hij leeft nog! Kan een spin doorleven met (eh...8-2=..) zes poten? Want het idee dat hij nog kan leven bezorgt me de rillingen. Het stinkt hier nu overigens enorm naar deo, ik voel het met ademen en mijn ogen prikken er van, mhehe.(no_chears)


    Verdomd, jeowjdhwndjiwhrjdhejansh, nu zie ik nog een mug ook!

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 22:19 ]


    everything, in time

    Hel schreef:
    (...)

    en staat dr bed in de fik? xD

    ja inderdaad. xD En er wordt op de achterkant ALTIJD gezet: houd het niet in de buurt van warmte/vuur. anders explodeerd die hele fles man! (':


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Progeny schreef:
    (...)

    Ik heb tapijt op mijn kamer, dus dat is niet slim. Maar hij kan met 6 poten toch zeker niet meer omhoog klimmen? Want dan is het goed.:'D men ik ben zo bang nu, het kriebelt gewoon overal. Waar was je papa?(huil)

    ja hij kan nog gewoon klimmen. Pech voor jou dus. :P En ik was even "bezig" zoals je al zelf zei.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Je moet het doden met haarlak:)
    Dan zijn ze voor 99% zeker dood...
    Die beesten verstijven dan hellemaal :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Progeny schreef:
    (...)

    Nou nee, sorry, maar bij een spin heb ik geen medelijden. En zoals ik al eerder zei, was iedereen bezig. Ik zet mezelf dan toch net boven die spin.

    Noujah, ik kan er niet tegen om dieren te vermoorden(tenzij ze gevaarlijk zijn), als is het een miertje ofzo. Ik zou zeggen pak dat dier met een doekje ofzo, maar dat durf je ook al niet. (': Je kon hem ook daar laten? was hij waarschijnlijk al weg.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    MrsChartered schreef:
    (...)
    ja inderdaad. xD En er wordt op de achterkant ALTIJD gezet: houd het niet in de buurt van warmte/vuur. anders explodeerd die hele fles man! (':

    Je hebt kans dat dat gebeurt ja, maar het hoeft niet. Gewoon goed mikken en opletten wat je doet. :Y)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    MrsChartered schreef:
    Wauw, jij bent aardig voor je 'spinvriendjes'. (cat)
    Als je er zo bang voor bent, roep dan gewoon iemand en vraag of hij/zij die spin weg wil gooien. Het is toch zielig om dieren te vermoorden?

    Sommige mensen hebben nou eenmaal een fobie voor spinnen en geloof me dat is echt ernstig als iemand dat heeft. Persoonlijk vind ik spinnen ook niet nuttig en moeten ze ook dóod als ik ze tegenkom, anders verstijf ik helemaal en blijf ik er naar staren tot hij vermoord wordt. En néé, bij een spin is het niet 'zielig' om hem te 'vermoorden', moet dat beest maar niet in huis rond kruipen/hangen whatever die beesten ook doen, ze horen buiten dat ze daar dan ook blijven.

    OT: Ik vind het al ontzettend dapper dat je hem 'vermoord' hebt met het kussen van je broer :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Sommige mensen hebben nou eenmaal een fobie voor spinnen en geloof me dat is echt ernstig als iemand dat heeft. Persoonlijk vind ik spinnen ook niet nuttig en moeten ze ook dóod als ik ze tegenkom, anders verstijf ik helemaal en blijf ik er naar staren tot hij vermoord wordt. En néé, bij een spin is het niet 'zielig' om hem te 'vermoorden', moet dat beest maar niet in huis rond kruipen/hangen whatever die beesten ook doen, ze horen buiten dat ze daar dan ook blijven.

    OT: Ik vind het al ontzettend dapper dat je hem 'vermoord' hebt met het kussen van je broer :3

    Noujah, ik vind het zielig maar ieder zijn eigen mening. Ik heb geen fobie voor spinnen, dus het ligt waarschijnlijk daaraan...


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik ren altijd naar mijn broertje toe om de spinnen te verwijderen. Rot beesten dat het zijn. Serieus waarom bestaan ze? Ze zijn niet nuttig, net als die rotvliegen. Als die vliegen nou weg zijn dan hoeven die spinnen ook niet te blijven. Zijn we daar ook weer van af.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Referee schreef:
    Ik ren altijd naar mijn broertje toe om de spinnen te verwijderen. Rot beesten dat het zijn. Serieus waarom bestaan ze? Ze zijn niet nuttig, net als die rotvliegen. Als die vliegen nou weg zijn dan hoeven die spinnen ook niet te blijven. Zijn we daar ook weer van af.

    Laten we dan ook in eens de muggen verbannen :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Laten we dan ook in eens de muggen verbannen :3


    (joehoe)
    Ik wil alle kriebelige beestjes verbannen..
    Stomme beestjes.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Spinnen zijn niet eng en wel nuttig (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Je moest eens weten hoe het er met mij aan toe gaat, da's honderd keer erger.
    En bij mijn tante, haha. Da's doodlachen, das tienduizend keer erger! x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Maar misschien had die spin wel een familie/gezin met kinderen :o
    Nee grapje, ik haat spinnen en had mijn vader hem laten vermoorden, moeten ze maar geen spinnen zijn (flower)


    As travars

    MrsChartered schreef:
    (...)
    Noujah, ik kan er niet tegen om dieren te vermoorden(tenzij ze gevaarlijk zijn), als is het een miertje ofzo. Ik zou zeggen pak dat dier met een doekje ofzo, maar dat durf je ook al niet. (': Je kon hem ook daar laten? was hij waarschijnlijk al weg.


    Nee, dat zou hij niet zijn.:'D Kijk, mijn bed staat net niet tegen de muur, daar zat hij dus tussen. En ik durf hem echt niet met een doekje op te pakken. Zoals degene die het heel lief voor me op nam al zei, ik heb ook een fobie voor spinnen, ik heb er een trauma aan sinds een onprettige ervaring. Wat ik deze avond heb gedaan is voor mij juist een hele grote stap. Het is niet zo dat ik niet om dieren geef, maar spinnen.. Bij het woord alleen al krijg ik kriebels.


    everything, in time

    Tjah wat zal ik zeggen mijn manier om spinnen te vermoorden is beter
    Zet er een potje over en laat hem dan stikken of schuif de pot nog steeds omgekeerd naar je broers kamer.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.