• Dat deed ik zojuist. Ik vind spinnen doodeng en al snel groot, maar deze bij mijn bed was echt huge. Dus wat deed ik? Ik greep mijn deo en bleef spuiten tot hij nog maar met één pootje hing, dat duurde lang! Mijn deo is nu bijna op, de druppels vielen van zijn kriebelige pootjes. -rilt- Was dat klotebeest nog niet dood! Dus ik denk, hij zal wel niet meer zo actief zijn, ik gooi er wat water overheen om hem uit zijn lijden te verlossen, zo'n sadist ben ik nu ook weer niet. Tip: doe dat niet. Dat beest begon weer superactief te bewegen! Ik denk, mooi niet, nu zul je sterven ook! Dus ik weer opnieuw met deo spuiten, toen was hij uiteindelijk echt bijna dood. Ik ontzettend veel wc-papier pakken zodat ik dat ranzige lijf niet zou hoeven aanraken, gooi ik het doekje er alleen maar op omdat ik hem van angst losliet. Ik er met mijn broers kussen tegenaan meppen, haha. Maar ik wist toen dus niet zeker of de spin dood was, ik heb al mijn moed bijeen geraapt en het doekje opgetild. Zaten er maar twee poten in! Dus of het lijfje ligt geplet op de grond, het is te donker om te zien, of hij leeft nog! Kan een spin doorleven met (eh...8-2=..) zes poten? Want het idee dat hij nog kan leven bezorgt me de rillingen. Het stinkt hier nu overigens enorm naar deo, ik voel het met ademen en mijn ogen prikken er van, mhehe.(no_chears)


    Verdomd, jeowjdhwndjiwhrjdhejansh, nu zie ik nog een mug ook!

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 22:19 ]


    everything, in time

    Ik zou er nog niet eens een deo fles op durven richten, zo bang ben ik voor die dingen(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Marquise schreef:
    Tjah wat zal ik zeggen mijn manier om spinnen te vermoorden is beter
    Zet er een potje over en laat hem dan stikken of schuif de pot nog steeds omgekeerd naar je broers kamer.


    Maar hoe laat je hem dan stikken? Als je de pot laat staan, duurt dat toch zeker een tijdje?

    @Lieke, agèrm, hoe doe jij dat dan als niemand thuis is?;o


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Maar hoe laat je hem dan stikken? Als je de pot laat staan, duurt dat toch zeker een tijdje?

    @Lieke, agèrm, hoe doe jij dat dan als niemand thuis is?;o

    Dan vlucht ik een andere kamer in en wacht tot iemand thuis komt..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lycaon schreef:
    Jup is leeft waarschijnlijk nog. Volgende keer een aansteker voor je deo fles houden dan is hij zo dood en krokant. :Y)

    Hahahaha I lol'd.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Joh haarlak was beter geweest, daar wordt die stijf van ;D


    Rainbows on my staircase ~

    Ik zet er altijd een potje overheen en dan schuif ik een papier onder het potje en dan hou ik het ver van me vandaan en dan zet ik het potje buiten neer en schop ik 't omver. :Y)

    Ik ben wel bang voor spinnen, maar dood ze niet. ik roep altijd eimand die hem moet oppakken of weg moet jagen..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Kuyt schreef:
    Meid, ik leef met je mee. Ik het spinnenras al lang geleden de oorlog verklaart.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Daarom roep ik dus bijna altijd mijn vader. Tenzij het een heel kleintje is.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Misschien is ie dood en vaart zijn geest nu rond in jouw kamer :P

    Ik zou iemand die ik ken nadoen: een stofzuiger pakken, hem opzuigen, de stofzuiger 15 min. aan laten staan voor als hij nog niet dood is, en als hij vervolgens nog niet dood is: met een bezem in bed gaan liggen :Y)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Als je hem al vermoord,waarom eigenlijk,doe het dan wel meteen goed en mishandel hem niet, zodat hij niet hoef te leiden. Sla hem dan meteen dood,dit is zielig.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Als je hem al vermoord,waarom eigenlijk,doe het dan wel meteen goed en mishandel hem niet, zodat hij niet hoef te leiden. Sla hem dan meteen dood,dit is zielig.


    Lees nou toch eerst de andere reacties, iemand met een fobie dúrft dat niet.


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Lees nou toch eerst de andere reacties, iemand met een fobie dúrft dat niet.

    Sorry ik had geen zin om 3 pagina's te lezen.
    Dan roep je iemand,of kom je je angst onder ogen,heb je meer aan dan dit. En dit is gewoon kei zielig voor dat diertje.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Sorry ik had geen zin om 3 pagina's te lezen.
    Dan roep je iemand,of kom je je angst onder ogen,heb je meer aan dan dit. En dit is gewoon kei zielig voor dat diertje.


    Ik heb geen medelijden met spinnen, iedereen zegt dat ze banger voor mij zijn dan ik voor hen. Maar dat weet ik nog niet zo zeker.:'D

    Ik héb mensen geroepen, maar die waren bezig en zeiden dat ik het zelf maar eens moest oplossen. En ik zweer je dat ik daar heel lang met een doekje heb gestaan en een paar keer dichterbij ben gaan staan, maar dan bewoog de spin en ja, sorry hoor, maar dan ben ik weg.

    En ik ben mijn angst onder ogen gekomen, wat ik heb gedaan is voor mij al heel wat, haha.x]


    everything, in time