• ik ken een heleboel feiten die echt gewoon helemaal nutteloos zijn! je hebt er helemaal niks aan in je leven XD

    bv:
    wist je dat 1 procent van de hele wereldbevolking met z`n tong bij z`n elleboog kan komen?
    en dat spinnenbloed onzichtbaar is?
    en dat de maker van Mickey Mouse, Walt Disney, bang was voor muizen :D

    wie nog meer weet, of gewn wilt reageren, kan dat hier opschrijven :D

    wist je dat 1 procent van de hele wereldbevolking met z`n tong bij z`n elleboog kan komen?


    En wist je dat ik daar niet bij hoor? :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    mensen in de ruimte worden ook langer :D en de botten worden dunner.
    lake niqaragua in niqaragua is het enige meer waar haaien in zwemmen
    en
    heel veel linkshandige mensen zijn vermoord door rechtshandige-spullen :D

    WTH, ik lees net in een van die sites dat we 8 spinnen eten O.o


    My heart was taken by you, broken by you and now is in pieces because of you.

    Kan er niet in de begin post gezet worden over dat et van die spinnen niet waar is? ik word er nu wel gek van dat die telkens neer word gezet

    [maybe is het wel waar kijk maar;]

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 20:13 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    hahahaha.

    Als je hippopotomonstrosesquipedaliophobia hebt ben je bang voor lange woorden, dan ben je dus helemaal bang voor het langste Engelse woord: dat is 1909 letters lang en verwijst naar een bepaald deel in het DNA.

    Een goudvis heeft een geheugencapaciteit van slechts 3 seconden xd


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    lol ik heb net gelezen dat 60% van de mensen naar Wc papier kijken na ze het gebruikt hebben :P


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    lol en dat er meer dan 100 mensen per jaar stikken in een balpen...
    lol en dat alle amerikanen samen ongeveer 1 hectare pizza per dag eten...
    je konthaar in verbinding staat met je ogen (GROSS)
    vrouwen ongeveer 70 uur in hun leven in hun tas zoeken :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ken zoveel onzinnige dingen
    Wist je bijvoorbeeld dat:
    -Peace maker een geweer is
    -De parachute in de 5e eeuw voor Chr. is uitgevonden door een chinees of Japanse Keizer die van een toren afsprong omdat hij vluchten voor zijn vader die he, wilde vermoorden.
    -De maan eerder is afgekoeld van dan de aarde
    -Leif de Gelukkige de eerste Europeaan was die voet zetten op Amerikaanse bodem(Canada)
    -Dat het ding de oud Noorse volksvertegenwoordiging is
    -Dat kamikaze de naam is van de orkaan die de samoerai hebben geholpen de Hunnen te verslaan.
    -Dat kamikaze Japans is voor Godelijke wind

    Nog meer?
    Bijna alles wat ik lees onthoud ik. En ik lees heel veel dus ik weet heel veel waar je niks aan heb.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    GeerGeweer schreef:
    De kortste oorlog in de geschiedenis is die tussen Zanzibar en Engeland in 1896. Zanzibar gaf zich na 38 minuten over.

    -plat-

    FAIL. :Y)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hitler en Napoleon hadden één ding gemeen : Zij hadden allebei maar één teelbal


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    Hitler en Napoleon hadden één ding gemeen : Zij hadden allebei maar één teelbal

    En weg is je mannelijkheid (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    GayShark schreef:
    Als je hippopotomonstrosesquipedaliophobia hebt ben je bang voor lange woorden, dan ben je dus helemaal bang voor het langste Engelse woord: dat is 1909 letters lang en verwijst naar een bepaald deel in het DNA.

    Een goudvis heeft een geheugencapaciteit van slechts 3 seconden xd



    Omg! Welk woord is dat?_O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mummelwummel schreef:
    (...)


    Omg! Welk woord is dat?_O_

    zal ik het even voor je opzoeken?
    :P ik ga het wel overtypen he :D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    het langste woord in het engels zonder herhaalde letters is uncopyrightable :D