ik ken een heleboel feiten die echt gewoon helemaal nutteloos zijn! je hebt er helemaal niks aan in je leven
bv:
wist je dat 1 procent van de hele wereldbevolking met z`n tong bij z`n elleboog kan komen?
en dat spinnenbloed onzichtbaar is?
en dat de maker van Mickey Mouse, Walt Disney, bang was voor muizen
wie nog meer weet, of gewn wilt reageren, kan dat hier opschrijven
-
18 mei 2011 - 17:3318 mei 2011 - 18:25
De kortste oorlog in de geschiedenis is die tussen Zanzibar en Engeland in 1896. Zanzibar gaf zich na 38 minuten over.
-plat-*klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!
18 mei 2011 - 18:26Deze lees ik net;
Banaanslakken zijn hermafrodieten. Nadat ze seks hebben gehad bijten ze elkaars penis af.Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
18 mei 2011 - 18:2918 mei 2011 - 18:31Tijdens een ruimte-expeditie werd ontdekt dat kikkers kunnen overgeven. De kikker kotst zijn maag letterlijk uit en terwijl die uit zijn mond hangt, gebruikt hij zijn voorpootjes om de inhoud er uit te duwen. Als dat gebeurt is, slikt hij de maag weer in.
Ieuww zie het al helemaal voor meAlways though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
18 mei 2011 - 18:45Fellatio schreef:
Tijdens een ruimte-expeditie werd ontdekt dat kikkers kunnen overgeven. De kikker kotst zijn maag letterlijk uit en terwijl die uit zijn mond hangt, gebruikt hij zijn voorpootjes om de inhoud er uit te duwen. Als dat gebeurt is, slikt hij de maag weer in.
Ieuww zie het al helemaal voor me
0_0 -died-All I wanna do is lose control
18 mei 2011 - 18:52Fellatio schreef:
Als je een goudvis in een donkere kamer opsluit wordt ie wit.
Die ga ik eens uitproberen
Die van mij werd ook wit.Your make-up is terrible
18 mei 2011 - 18:53Assassin schreef:
(...)
Die van mij werd ook wit.
Serieus ? cuwl witte goudvisjesAlways though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
18 mei 2011 - 18:53Fellatio schreef:
(...)
Serieus ? cuwl witte goudvisjes
Ja, maar nu is hij dood.Your make-up is terrible
18 mei 2011 - 18:53Assassin schreef:
(...)
Ja, maar nu is hij dood.
Owww, door het wit zijn ?Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
18 mei 2011 - 18:5618 mei 2011 - 18:57Maar als ik een spin dood sla zie ik toch echt zwart/donker rood op de muur?
It's hard to hold a candle in the cold November Rain
18 mei 2011 - 18:59Fellatio schreef:
(...)
Owww, door het wit zijn ?
Ja, en doordat hij te groot was en zijn oog ging dood en toen kreeg hij vinrot. En toen ging hij dood.Your make-up is terrible
18 mei 2011 - 19:01Wist je dat de stemmen van Otto en Twister
van Rocket Powerworden ingesproken door vrouwen?I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.
18 mei 2011 - 19:02Rocket schreef:
Wist je dat de stemmen van Otto en Twistervan Rocket Powerworden ingesproken door vrouwen?
Bart Simpson wordt ook door een vrouw gedaan :'DIf you had never come out of the blue, I would've stay
18 mei 2011 - 19:03