• Hi iedereen,volgend jaar moet ik naar het middelbaar gaan,
    Ik ben eigenlijk een beetje bang dat ik geen vrienden ga maken,en dat ik al dat huiswerk enzo niet aan kan,al mijn vriendinnen gaan ook anar een andere school,dus ik zal er niemand kennen! Wat moet ik doen? Tips graag!:S

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 18:19 ]


    All I wanna do is lose control

    Marshmellow schreef:
    Vooral geen schrik hebben :'D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    raplove schreef:
    het middelbaar is de mooiste tijd van je leven. geniet ervan en maak niet de fouten die ik heb gemaakt!


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Waarschijnlijk is iedereen zenuwachtig, dus heb gewoon het lef om op iemand af te stappen. Zolang je niet te nerveus bent, komt alles goed. Wees gewoon jezelf en vrienden maak je zo. Voor iedereen is er een vriend te vinden. En qua huiswerk: gewoon goed je best doen en niet meer doen dan er in je macht ligt. Dat komt echt wel goed. Vooral genieten, dat is het belangrijkste. Zeker in de brugklas, dan is alles nog makkelijk. Over een paar jaar denk je terug aan die tijd en denk je: 'wat had ik het toen toch goed.'


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik ging wel met mijn 2 Beste vrienden (F&O)
    Maaruhm kom je wel bij iemand uit de klas?
    Anders veel sterkte en dat huiswerk ligt aan je niveau. Basis & kader krijgt bij ons geen huiswerk, dat maken ze op school :P

    ja nou, het komt echt wel goed! ;D
    En als je ál dat huiswerk niet aankan, is Quizlet er nog. Heel veel mensen die hier onze hulp vragen. Komt goed ;D


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Huiswerk vals best wel mee en onthoud;iedereen is er nieuw en vind het even eng


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.