• Katinka Rose Della Torre is geboren in Italië, getogen in Spanje. Ze woont er sinds ze drie was. Katinka is kei hard, dat is wat haar verleden heeft mee gebracht.
    Jaren geleden, het moment waarop ze haar eerste echt liefde ontmoete, was het anders. Ze was het lieve, schattige meisje waar iedereen naar keek alsof ze uit een sprookje was gestapt. Ze was het oogappeltje van haar alleenstaande vader. Ze was zijn alles, het enige wat hij nog had.
    Niemand had ooit gedacht dat de beeldschone, onbereikbare Katinka op veertienjarige leeftijd haar hart al zou verliezen aan een verlegen jongenman. Je zag hem nooit met zijn vrienden, altijd eenzaam alleen een balletje trappend. Talent had hij, dat is iets wat zeker was.
    Hun eerste gesprek, hun eerste afspraakje, hun eerste zoen. Al die dingen die achteraf nooit hadden mogen gebeuren.
    Het lieve verlegen jongetje van toen kreeg het hoog in zijn bol, niets was goed genoeg meer, zelfs niet de mooie Katinka die alles voor hem over had. Een macho groeide in hem, en hun relatie bloeide dood.

    Enkele jaren terug besloot ze om terug te reizen naar waar het voor haar allemaal begonnen was, bella Italia. En nu, op vierentwintigjarige leeftijd, is Katinka een succesvolle journaliste bij La gazzetta dello sport. Niet wetend dat één opdracht haar perfect geordende leventje grondig op zijn kop zou zetten.

    Voor Katinka is Barcelona een broeinest van herinneringen. Twee jaar geleden heeft ze haar vader daar na zijn overlijden moeten achterlaten, met het idee dat hij nu voor altijd bij haar moeder zou zijn. Maar haar grootste uitdagen zou nog moeten komen.
    Diegene die ze daar tegen het lijf zal lopen brengt alles terug boven maar Katinka is vastberaden om niet toe te geven aan haar verlangens en aan zijn charmes. Hij is immers een getrouwd man met twee kinderen.
    Maar als ze dingen ontdekt over haar eerste liefde waar de buitenwereld geen lucht van mag krijgen staat ze voor een hartverscheurende keuze. Haar carrière lanceren door een van de grootste voetbalschandalen de wereld in te sturen of de smeekbedes van haar jeugdliefde aanhoren, zijn wanhoopskreten om hem te helpen. Wetende dat je een eerste liefde nooit vergeet.


    ’soundtrack




    Doen of niet doen?
    David als voetballer houden?
    Titel? –Denk alsjeblieft goed mee na ;a-
    Rollen?

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 18:28 ]


    THERE IS NO BEAUTY WITHOUT A LITTLE STRANGENESS

    DOEN, ZEKER DOEN!!
    super goeed idee!!
    en als je een rol nodig hebt, zeg je het maar(A)
    pleeaase doeee het!! (:


    Hope is the only thing stronger then fear

    Doen of niet doen? Doen

    Doen, doen, doen!:9~
    Ja, ik heb wel zin in een verhaal over hem!
    Sorry, ik ben waardeloos in titels ;x
    Maakt mij niet uit, ik wil eigenlijk vooral dat het zo snel mogelijk begint!:Y)

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 18:39 ]


    effort never betrays you

    Zeker doen! (flower)
    David als voetballer, why not? :'D


    Luck is an attitude ~

    Zeker doen! Als je nog rol nodig hebt moet je het maar zeggen (;
    xx

    Doen of niet doen? Dit is geen moeilijke vraag lijkt me ?
    David als voetballer houden? Jep 100% zeker, hij is n lekkertje met zn sikje (;
    Titel? –Denk alsjeblieft goed mee na ;a- Ik denk al na, hmmm.
    Rollen? Döh

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 18:44 ]


    -

    Doen
    Jha!
    Heartbreaker;
    Jha.


    Tears are words the heart can't say.

    Doen of niet doen?
    David als voetballer houden? - Jaaa is tijdje geleden!!=3 en hy's cutee ;p
    Titel? I'd never expect to see you back ft. David Villa
    Rollen? Jaa vind ik wel een tof idee haha =3


    Y'all been to Nashville?

    Zeker David.
    Als je een rol nodig hebt (nerd) pic mee

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 18:52 ]


    Jus drein jus daun

    Wauw, mooike! zeker doen!

    Uhm, Jolien, waarom vraag je dit nog? Natuurlijk moet je dit doen! Al is het alleen maar om van jou heerlijke schrijf kunsten te kunnen genieten!
    (Oké, dit klink net alsof ik het over eten heb, maar hé, ik ben niet voor niets een 'slager')
    David mag je van mij als voetballen houden hoor, dat boeit me eerlijk gezegd niet zo ;$
    Een titel? mmmmm. Geen idee?
    Rollen? Dat moet je zelf weten (:


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Doen of niet doen? Doen natuurlijk =D

    David als voetballer houden? Natuurlijk, dat was jouw idee en dat moet je zo houden =D

    Titel? –Denk alsjeblieft goed mee na ;a- Geen idee, pfff ik ben hier niet goed in ...

    Rollen? Dat moet je zelf beslissen, je moet ook wel bedenken dat je dan enkel de beste uit kiest die in je verhaal passen, zodat je je verhaal optimaal kan benutten =D

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 19:53 ]


    Live life limitless.