• Hi iedereen,volgend jaar moet ik naar het middelbaar gaan,
    Ik ben eigenlijk een beetje bang dat ik geen vrienden ga maken,en dat ik al dat huiswerk enzo niet aan kan,al mijn vriendinnen gaan ook anar een andere school,dus ik zal er niemand kennen! Wat moet ik doen? Tips graag!:S

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 18:19 ]


    All I wanna do is lose control

    Vooral geen schrik hebben :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    het middelbaar is de mooiste tijd van je leven. geniet ervan en maak niet de fouten die ik heb gemaakt!

    Voor iedereen lijkt de eerste brugklas echt een hel, maar uiteindelijk valt dat reuze mee en maak je vrienden. Had ik ook. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Ach je maakt meestal vanzelf vrienden, daar moet je niet onzeker over zijn.
    Jij bent op het niveau gekomen wat jij kan, dus huiswerk moet niet echt een probleem zijn.

    En wees jezelf, en niemand anders.


    They fell in love, didn't they?

    Middelbaar is helemaal niet zo eng als het lijk (:

    Je hebt een kennismakings week [althans hier wel] dan leer je de meeste wel kennen (:

    & welke niveau doe je ? meestal valt de huiswerk wel mee (:
    Allemaal gewoon eventjes wennen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het komt wel goed hoor;)
    Ik weet niet hoe zeker jij bent, maar zelf kwam ik ook op een school waar ik niemand kende, omdat ik net was verhuist. Dus ik ben gewoon op iemand afgestapt en heb een praatje gemaakt.
    Dus ga gewoon naast iemand zitten en stel jezelf voor, je zult heus wel vrienden krijgen.;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Poseidon schreef:
    Voor iedereen lijkt de eerste brugklas echt een hel, maar uiteindelijk valt dat reuze mee en maak je vrienden. Had ik ook. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bedankt iedereen,maar ik ben echt zoo verlegen! Ik durf echt op niemand af te stappen!


    All I wanna do is lose control

    Oh, zo schattig!(bloos)
    Maar je moet geen schrik hebben hoor, ze helpen je wel en je maakt zowiezo vrienden!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Hahaha, je klinkt echt als ik was. Ik scheet hem ook 23 kleuren, maar er is echt helemaal niks engs aan. Misschien de eerste 2/3 dagen. Daarna is het alleen maar geweldig. En maak je geen zorgen over vrienden, je krijgt altijd wel vrienden (:

    Het middel baar is pas een hel als je in de laatste klas komt. Want dan komt het echte leerwerk xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Daar was ik eerst ook allemaal bang voor, maar uiteindelijk viel het enorm mee. Ik ging naar een school twintig kilometer verderop, dus dat is helemaal ver en ik was ook erg onzeker.
    En het huiswerk bouwen ze rustig op hoor, het is niet zo dat het meteen vanaf de eerste dag keihard werken is. Ze laten je heus wel wennen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Middelbaar is de beste tijd van je leven (:


    The best things in life aren't things.

    Oh nog iets, als je schrik hebt en je wordt onzeker dan kom je juist niet zo goed over bij je nieuwe klasgenoten, dus je moet vol zelfvertrouwen naar de eerste dag gaan =).

    Oh en huiswerk valt echt goed mee, in de lagere school maken ze je dat gewoon maar wijs.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Catdog schreef:
    Ach je maakt meestal vanzelf vrienden, daar moet je niet onzeker over zijn.
    Jij bent op het niveau gekomen wat jij kan, dus huiswerk moet niet echt een probleem zijn.

    En wees jezelf, en niemand anders.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co