• Ja,ik vind van wel. Het is nu al 2 jaar geleden dat Tom kaulitz het franse meisje Perrine in het gezicht sloeg. Maar ik denk wel dat het de band kapot heeft gemaakt. Mijn moeder zegt dat tijden veranderen de fans van toen zijn nu ook een stuk volwassner enzo etc etc. Maar ik denk dat het door dat stalker gedoe komt dat Tokio hotel minder succes kent.

    Wat vind jij?

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 15:46 ]

    Sodom schreef:
    Nee, dat denk ik niet.
    Het ligt er gewoon aan dat het laatste album tegensloeg bij velen en ze nu al lang zonder iets nieuws komen.


    Believe in yourself, change the world.

    Het komt gewoon door de jongens zelf, ze geven geen ene fuck meer op de fans en doen alleen nog maar wat hen geld opbrengt. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    DIRK schreef:
    Het was een hype.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    PUKKELxDING schreef:
    Misschien was het toch wel een beetje een hype.


    Caution first, always.

    Nee joh gek, dat ligt aan de "fans" die de hype overgroeien en de cd's niet meer kopen. Niet om 1 of ander akkefietje (dat iedereen allang vergeten is en waarvan de meeste mensen nieteens weet hadden).


    ars moriendi

    Ik ken nog zat mensen die Tokio Hotel amazing vinden


    Firm believer of all that is magic

    Ze zijn lang uit de spotlight's geweest. Als ze iets van hun lieten horen was het album toch niet zo goed. Velen haken af. Maar door hun opgebouwde reputatie komen er geen nieuwe fans bij. Of mensen geven hun album geen kansen meer.


    Hell Yeah (:

    Wie is Tom Perrine? :$


    Follow your dreams. They know the way.

    DIRK schreef:
    Het was een hype.

    LALALALALA schreef:
    Ik denk dat het meerdere dingen zijn.
    1. ze hebben de fans te lang op het nieuwe album laten wachten
    2. veel fans vonden het album vervolgens niet leuk
    3. qua uiterlijk zijn ze volgens velen een stuk minder aantrekkelijk geworden, vooral bill
    4. de meeste fans van toen zijn inmiddels volwassen geworden, th was toch vooral een tienerband
    5. een heel groot deel van de fans was verliefd op bill, en inmiddels begint hij er toch steeds gay-achtiger uit te zien.

    geleden.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Jonsu schreef:
    Nee, helemaal niet zelfs. Als de band al 'Kapot' zou zijn, dan komt het door andere dingen. (pirate) Mensen veranderen gewoon. Fans, die dus afhaken of minder stalkerig en obsessief worden, maar ook bandleden zelf. Van uiterlijk en persoonlijkheid. Het zou wat zijn als iemand altijd hetzelfde blijft, dan leer je ook niet veel in je leven (ner
    d)!


    Real friends are hard to find, but even harder to keep.

    ik denk gewoon dat je die muziek als je tiener bent enzo en hun onwijs leuk en alles vind..
    maar weetje je moeder heeft wel een beetje gelijk..
    je word volwassener enzo en gaat studeren je krijg wss een vriend ofz en je gaat minder tijd aan hun besteden..
    ik denk dat daty bij elke zanger en band zo gaat..
    je kan niet heel je leven zoo geobsessd zijn het is eluk voor een tijdjemaar je moet ook je eigen leven kunnen leven


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Toen hij dat kind sloeg was de hype al over


    Today will be Girl's Day party with you~

    Tragically schreef:
    De grootste redenen waarom hun succes hier steeds minder is geworden: Ze bleven ontzettend lang in Amerika, deden daar vervolgens dingen die ze hier nog niet gedaan hadden én toen als klap op de vuurpijl was het nieuwe album meer techno dan Rock.

    [Dat denk ik dan toch. Persoonlijk ben ik om die laatste reden afgeknapt met het luisteren van hun muziek.]


    Maybe my look changed, but my heart didn't

    Yoseob schreef:
    Toen hij dat kind sloeg was de hype al over

    oke dat wist ik niet.. heeft hij serieus een kind geslagen?! O_o

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 15:39 ]


    Maybe my look changed, but my heart didn't