• Ja,ik vind van wel. Het is nu al 2 jaar geleden dat Tom kaulitz het franse meisje Perrine in het gezicht sloeg. Maar ik denk wel dat het de band kapot heeft gemaakt. Mijn moeder zegt dat tijden veranderen de fans van toen zijn nu ook een stuk volwassner enzo etc etc. Maar ik denk dat het door dat stalker gedoe komt dat Tokio hotel minder succes kent.

    Wat vind jij?

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 15:46 ]

    Alcatraz schreef:
    Ach, het was gewoon een hype, nu zijn ze niet 'cool' meer. Like, een uitgesproken tokio hotel fan op mijn school, hij heeft amper vrienden, wordt nagekeken en vele lachen hem uit. Gewoon omdat hij een th fan is.
    Dat thfans gepest werden, was op het moment van de hype ook al zo;), misschien nog wel veel erger.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    tjaa... ik weet het niet
    ik ben eigenlijk gewoon fan van hun muziek
    maar ik ben het eigenlijk met bijna iedereen hier wel eens (ik volg TH ook niet precies dus ik weet niet echt wat er allemaal aan de hand is)
    xx


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Hmm nee denk ik niet. Ik vind ze nog steeds leuk ^^,


    I changed.

    Ik denk dat het vooral ligt aan het feit dat we al lang wachten op een album.
    En natuurlijk omdat dé grote hit 'monsoon' alweer 3 jaar geleden is...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Excalibur schreef:
    Srsly. Ik dacht dat jij gestalkt werd en diegene jouw fietsband had kapot gemaakt o_o

    Ik snapte 't al even niet :Y) But now I do!


    Dit dacht ik ook.


    <3

    LALALALALA schreef:
    Ik denk dat het meerdere dingen zijn.
    1. ze hebben de fans te lang op het nieuwe album laten wachten
    2. veel fans vonden het album vervolgens niet leuk
    3. qua uiterlijk zijn ze volgens velen een stuk minder aantrekkelijk geworden, vooral bill
    4. de meeste fans van toen zijn inmiddels volwassen geworden, th was toch vooral een tienerband
    5. een heel groot deel van de fans was verliefd op bill, en inmiddels begint hij er toch steeds gay-achtiger uit te zien.

    En ik kan het weten, want ik was zelf een van die fans een aantal jaar geleden.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Kanon schreef:
    Nee, dat denk ik niet.
    Het ligt er gewoon aan dat het laatste album tegensloeg bij velen en ze nu al lang zonder iets nieuws komen.


    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have &#9829;

    Ik vind hen ook ng steeds leuk maar ik denk dat het gewoon aan het feit ligt dat wij allemaal volwassener zijn geworden en omdat de ene helft van de band in LA woont en de andere in Duitsland, kan je dan eigenlijk nog praten over een hechte rockband?(':


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Hahaha nee. :'D
    Sorry, maar dat vind ik echt een zeeeer slechte reden. Het was een hype, net als de Backstreet Boys maar dan.. Nevermind.
    En ik heb er gezellig aan meegedaan, ja. (:

    [ bericht aangepast op 23 mei 2011 - 22:33 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Het was een hype.


    ars moriendi

    Ik vind zelf dat de band nog al camera geil is geworden zo als ik het noem. Het gaat niet meer om de band het gaat om het succes. Dus ik vind het zeg maar niet meer leuk sinds ze engels zijn gaan zingen. En ik was fan van af het eerste moment. Tot scream uit kwam want dat zijn tot nu toe samen met humanoid hun slechste albums.


    Love sheds light one the darkest of times

    Op wat slaagt dat :S
    Zoveel mensen slagen elkaar ale ja ik bedoel als iemand nu iemand slaagt komt dat niet op het nieuws of op het internet maar als hij of een celeb het doet dan wel..
    Btw ik geeft Tom gelijk ik zou die ook geslagen hebben, moest ze hem maar niet stalken..


    Stop wishing, Start doing..

    PUKKELxDING schreef:
    Misschien was het toch wel een beetje een hype.


    Here & Now

    PUKKELxDING schreef:
    Misschien was het toch wel een beetje een hype.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Before schreef:
    Ach, het was gewoon een hype, nu zijn ze niet 'cool' meer. Like, een uitgesproken tokio hotel fan op mijn school, hij heeft amper vrienden, wordt nagekeken en vele lachen hem uit. Gewoon omdat hij een th fan is.


    Nou ik moet zeggen, mensen snapten nooit dat ik Fan was en ben van Tokio Hotel.
    Nu niet en 5 jaar geleden ook niet.
    En het was wel een beetje een hype, er waren zoveel wannabe fans..
    Maar er zijn nog steeds een hoop fans over hoor!


    It's not what you say, it's about the way you say it.