• Ja,ik vind van wel. Het is nu al 2 jaar geleden dat Tom kaulitz het franse meisje Perrine in het gezicht sloeg. Maar ik denk wel dat het de band kapot heeft gemaakt. Mijn moeder zegt dat tijden veranderen de fans van toen zijn nu ook een stuk volwassner enzo etc etc. Maar ik denk dat het door dat stalker gedoe komt dat Tokio hotel minder succes kent.

    Wat vind jij?

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 15:46 ]

    Opinion schreef:
    Wie is Tom Perrine? :$


    oke -plat-

    nee dat niet, gewoon deels omdat er velen geen fan meer zijn, doordat ze zo gepest werden, of de laatste cd niet goed genoeg vonde,...
    en het is inderdaad al even geleden dat ze iets nieuws uit brachten, maar Bill en Tom wonen nu ook in LA e, dus dat is ook al minder simpel
    en th weet dat echte fans blijven! want ze zijn denk ik bezig met het schrijven van een album ofzoiets dat k gelezen had :)


    Life is a bitch, but make sure that bitch is beautiful

    Opinion schreef:
    Wie is Tom Perrine? :$

    Tom en Perrine zijn twee aparte personen.
    Tom is Tom Kaulitz
    En Perrine is een Frans meisje die Tom en zijn familie heeft gestalkt.
    In de beginpost staat het wel wat vreemd, maar goed no offence naar de topic-starter.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 15:47 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Tom en Perrine zijn twee aparte personen.
    Tom is Tom Kaulitz
    En Perrine is een Frans meisje die Tom en zijn familie heeft gestalkt.
    In het begin topic staat het wel wat vreemd, maar goed no offence naar de topic-starter.


    al veranderd.

    btw zit nu iedereen in die -sorry voor de fans- stomme fase van justin bieber, maar die fase zal ook minder zijn wanneer hij zijn zwaardere stem heeft


    Life is a bitch, but make sure that bitch is beautiful

    magiclove schreef:
    btw zit nu iedereen in die -sorry voor de fans- stomme fase van justin bieber, maar die fase zal ook minder zijn wanneer hij zijn zwaardere stem heeft

    Weet je dat ze dit ook over Bill zeiden toen TH doorbrak?
    -Geen fan van Bieber, maar het viel me gewoon even op ^.^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    LALALALALA schreef:
    Ik denk dat het meerdere dingen zijn.
    1. ze hebben de fans te lang op het nieuwe album laten wachten
    2. veel fans vonden het album vervolgens niet leuk
    3. qua uiterlijk zijn ze volgens velen een stuk minder aantrekkelijk geworden, vooral bill
    4. de meeste fans van toen zijn inmiddels volwassen geworden, th was toch vooral een tienerband
    5. een heel groot deel van de fans was verliefd op bill, en inmiddels begint hij er toch steeds gay-achtiger uit te zien.

    En ik kan het weten, want ik was zelf een van die fans een aantal jaar geleden.


    Eens ja. & dat hun muziekstyle helemaal veranderde..
    Ipv 'Rock' is 't nou allemaal ge-auto-tuned enzo.
    Bill was vroeger zóo sexy *zucht* Die goede oude tijd.

    magiclove schreef:
    btw zit nu iedereen in die -sorry voor de fans- stomme fase van justin bieber, maar die fase zal ook minder zijn wanneer hij zijn zwaardere stem heeft


    Ik denk niet dat die nog komt.

    Tragically schreef:
    (...)
    Weet je dat ze dit ook over Bill zeiden toen TH doorbrak?
    -Geen fan van Bieber, maar het viel me gewoon even op ^.^

    Ja dat weet ik, want mijn nicht was vroeger fan van hun,tot hij zijn zwaardere stem kreeg en omdat ze dacht wow da's een cool meisje tot ze van mij en vriendinnen hoorde dat Bill een jongen is, maar ja dat was een foutje van haar xD ik blijf TH steunen en dat weten ze :) hoop ik xD


    Life is a bitch, but make sure that bitch is beautiful

    magiclove schreef:
    (...)
    Ja dat weet ik, want mijn nicht was vroeger fan van hun,tot hij zijn zwaardere stem kreeg en omdat ze dacht wow da's een cool meisje tot ze van mij en vriendinnen hoorde dat Bill een jongen is, maar ja dat was een foutje van haar xD ik blijf TH steunen en dat weten ze :) hoop ik xD


    En hoe moeten ze dat weten dan?

    PUKKELxDING schreef:
    Misschien was het toch wel een beetje een hype.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Sodom schreef:
    Nee, dat denk ik niet.
    Het ligt er gewoon aan dat het laatste album tegensloeg bij velen en ze nu al lang zonder iets nieuws komen.


    I´m nothing special.

    Ik vind dat neit. TH is wrschnlk wel meer op hun hoede en sluiten zich wat meer af dat mss wel, maar fans blijven fans en ze blijven succes hebben. Bij mij thuis kunnen ze ook soms zeggen dat ze er niets meer van horen, maar ik hoor er wel nog regelmatig van als je nu gewoon hun site en fanssites checkt weet je bijna wnr ze zelfs naar de wc gaan.
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Tragically schreef:
    De grootste redenen waarom hun succes hier steeds minder is geworden: Ze bleven ontzettend lang in Amerika, deden daar vervolgens dingen die ze hier nog niet gedaan hadden én toen als klap op de vuurpijl was het nieuwe album meer techno dan Rock.

    [Dat denk ik dan toch. Persoonlijk ben ik om die laatste reden afgeknapt met het luisteren van hun muziek.]


    Door die laatste reden ben ik ook kinda afgeknapt, ik hoooou van metal en rock en daar valt Tokio Hotel niet meer onder. Nu luister ik alleen naar Zimmer 483, Schrei, Scream en een paar liedjes die ik nog mooi vind van de andere albums..
    -xxx-


    Death smiles at us all, all a Man can do is smile back.

    Gewoon een hype, denk ik. Maar ik kan er niet over oordelen.


    Forever.