• Zo'n gevoel heb ik wel. Liedjes van deze tijd zijn nogal een beetje nutteloos vind ik. Of de stemmen zijn te veel bewerkt of het gaat nergens over. Niet allemaal natuurlijk.
    Mijn vriendin vind het onzin.
    Ik vroeg me dus af of ik de enige was met deze gedachte of heeft mijn vriendin gelijk?

    xxx.


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    Ligt eraan wat voor muziek. Maar over het algemeen vind ik de muziek van het heden leuker dan die van vroeger. Al blijft de muziek van vroeger wel meer 'echte' muziek.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Beide, sommige vind ik nog echt mooi (Bijv. California King Bed)
    Maar sommige vind ik dus ook raar met die stemmen (Bijv. E.T.)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ben het met jou eens. Bij de meeste liedjes van tegenwoordig gaat het helemaal nergens over. En tegenwoordig worden veel stemmen bewerkt.

    Deels,de pop van tegenwoordig is nooit zo slecht geweest. Vroeger was die inderdaad veel beter. Met andere muziekstijlen valt het wel niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Klopt. Maar dan heb ik het vooral over de popmuziek van tegenwoordig. Beliebers gaan me haten, maar ja, zelfs HIJ zingt met autotune. Ik kan het weten, ik zit namelijk in de audiovisuele bizz. Echt, zoveel artiesten die valsspelen m.b.v autotune of distortion.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Celestial schreef:
    Ik ben het met jou eens. Bij de meeste liedjes van tegenwoordig gaat het helemaal nergens over. En tegenwoordig worden veel stemmen bewerkt.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    StJimmy schreef:
    Deels,de pop van tegenwoordig is nooit zo slecht geweest. Vroeger was die inderdaad veel beter. Met andere muziekstijlen valt het wel niet.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik luister nauwelijks muziek van vroeger. En het boeit me eerlijk gezegd ook niks, als de muziek maar leuk is.


    -

    Ik vind van wel. Wat voor onzinnige dingen er nu soms uitkomt. Niet alle muziek van vroeger was goed net zoals nu niet alle muziek goed is, maar toch.
    Al luister ik zelf wel meer de muziek van nu, maar een heel deel daarvan kan evengoed muziek van vroeger zijn.

    Hmm. Aan de ene kant ja. Er wordt veel met stemmen bewerkt, waardoor ze live gewoon door de mand vallen. (Rihanna) Tóch zijn er artiesten die wel gewoon goede nummers makenn & ze live ook gewoon goed zingen.


    To infinity and beyond •

    Er zijn mensen die echt goed kunnen zingen, maar doordat er een aantal "nep" zingen, denkt iedereen dat de mensen die wél goed kunnen zingen ook niet echt zingen. Het is een beetje dubbel.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Veel muziek tegenwoordig is vreselijk. Stemmen worden verbeterd met de computer en de teksten slaan vaak ook nergens op. Een tekst die nog iets betekent, is tegenwoordig heel moeilijk te vinden.
    Maar niet alles is tegenwoordig vreselijk: P!nk klinkt bijvoorbeeld hetzelfde live als op de CD. (en niet geplaybackt) Bij Adele is ook weinig verschil op te merken. En zo zijn er nog wel wat artiesten die goede muziek maken. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Celestial schreef:
    Ik ben het met jou eens. Bij de meeste liedjes van tegenwoordig gaat het helemaal nergens over. En tegenwoordig worden veel stemmen bewerkt.


    Food.

    Lemonworld schreef:
    Ligt eraan wat voor muziek. Maar over het algemeen vind ik de muziek van het heden leuker dan die van vroeger. Al blijft de muziek van vroeger wel meer 'echte' muziek.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    JackyDaniels schreef:
    Ik luister nauwelijks muziek van vroeger. En het boeit me eerlijk gezegd ook niks, als de muziek maar leuk is.


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley