• Ja, mijn vriendin is zwanger, denkt ze, ze moest normaal vorige week haar maandstonden gehad hebben maar die heeft ze nu nog steeds niet, nu komt het probleem, ze is nog maar 14!, en ze wilt het kind wel houden dan maar haar vader gooit haar dan buiten. Haar nicht is een zwangerschap test gaan halen vandaag en ze heeft haar vriendje gebeld en hij zo 'Meen je dat nu?' hij was er ook niet goed van, komop 14... Ik heb het haar al gezegt dat ze het veilig moet doen maar ze wilt het niet met een comdoom doen en kijk wat er nu gebeurd.

    Mensen ze is niet zwanger, ze was gewoon over tijd. Gelukkig want ze zou ook niet weten wat ze moest doen, ookal kon ze altijd bij me terecht omdat het mijn beste vriendin is.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 21:17 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Zwangerschap test en ander weg laten halen t kind is geen hond dat na 20 jaar dood gaat het leeft gemiddeld 90 jaar.


    its always the same road,it just go's on and on..

    Reverend schreef:
    Sorry dat ik het zeg, ik wil je niet kwetsen, maar eh.. Wat een slet.


    Hoezo ben je een slet als je gewoon sex hebt met je vriend?
    Dat snap ik even niet.

    OT "Ze kan ook gewoon weekje overtijd zijn zonder zwanger te zijn.
    Heb ik ook al zo vaak gehad en ik vrij veilig. Komt vaker voor als je sexueel actief bent.


    I solemny swear i am up to no good

    LagieMcLarge schreef:
    Zwangerschap test en ander weg laten halen t kind is geen hond dat na 20 jaar dood gaat het leeft gemiddeld 90 jaar.

    hah moets een paar keer overlezen om het te snappen


    Shoganai i ne~

    Eng, ik heb vandaag precies hetzelfde probleem.


    Olive

    Assassin schreef:
    Dat is erg dom.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Vengenz schreef:
    Als ik haar was zou ik het kind wel houden, ja. Ze is zelf stom genoeg geweest zo vroeg te beginnen en dan ook nog eens zonder condoom. Dan mag ze ook zelf de consequenties dragen. Mijn mening.

    Hier ben ik het zó hard mee eens.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Eigen schuld.
    Sorry, maar dat is er gewoon om vragen!
    Wat verwacht je nu ook als je geen condoom gebruikt.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Wat een dom mens, eigen schuld hoor :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.