• Ja, mijn vriendin is zwanger, denkt ze, ze moest normaal vorige week haar maandstonden gehad hebben maar die heeft ze nu nog steeds niet, nu komt het probleem, ze is nog maar 14!, en ze wilt het kind wel houden dan maar haar vader gooit haar dan buiten. Haar nicht is een zwangerschap test gaan halen vandaag en ze heeft haar vriendje gebeld en hij zo 'Meen je dat nu?' hij was er ook niet goed van, komop 14... Ik heb het haar al gezegt dat ze het veilig moet doen maar ze wilt het niet met een comdoom doen en kijk wat er nu gebeurd.

Mensen ze is niet zwanger, ze was gewoon over tijd. Gelukkig want ze zou ook niet weten wat ze moest doen, ookal kon ze altijd bij me terecht omdat het mijn beste vriendin is.

[ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 21:17 ]

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Fortune schreef:
    En neemt ze de pil ofzo?

Nopez..

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Aria schreef:
    Omfg, dat doet ze goed.

Hope goes lost but never dies.

Assassin schreef:
    Dat is erg dom.

"Ignite, my love. Ignite."

Als ik haar was zou ik het kind wel houden, ja. Ze is zelf stom genoeg geweest zo vroeg te beginnen en dan ook nog eens zonder condoom. Dan mag ze ook zelf de consequenties dragen. Mijn mening.

Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

Eigen schuld, dikke bult (no_chears)

-

Tja.. haar eigenschuld. Moet ze maar leren dat niet alles werkt zoals zei het wild. En 14? Kom op zeg. wel erg jong. Dat meisje weet nietwaar ze mee bezig is.

Some angels have no wings.

JackyDaniels schreef:
    Eigen schuld, dikke bult (no_chears)

op je buik

Love is everywhere

Louisaaa schreef:
    Tja.. haar eigenschuld. Moet ze maar leren dat niet alles werkt zoals zei het wild. En 14? Kom op zeg. wel erg jong. Dat meisje weet nietwaar ze mee bezig is.

Hahaha, die weet niet eens dat er een penis in d'r vagina heeft gezeten. (no_chears)

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Vengenz schreef:
    Als ik haar was zou ik het kind wel houden, ja. Ze is zelf stom genoeg geweest zo vroeg te beginnen en dan ook nog eens zonder condoom. Dan mag ze ook zelf de consequenties dragen. Mijn mening.

Volgends mij krijgen tegenwoordig kleuters al geleerd dat je het veilig moet doen. En oke zonder pil en condoom? Die is op de achterhoofd gevallen.

Some angels have no wings.

Jezus wat dom.

We'll still love each other, forever and always. <3

Holy fuck, ik wil niet lullig overkomen omdat het je nicht is maar, hoe dom kan je in godsnaam zijn?
    En ze is nog wel 14..

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

ze is 14 net zo oud als ik O.O

Shoganai i ne~

Aria schreef:
    Omfg, dat doet ze goed.

"Don't look back, you're not going that way."

Het spijt me zeer hoor, maar als je denkt dat je volwassen genoeg bent om het zonder condoom te doen, ga je dan maar net zo volwassen gedragen en dat kind houden. Het kan misschien hard over komen, maar ik vind haar echt ontzettend dom.

Life is hard and then we die