• Ja, mijn vriendin is zwanger, denkt ze, ze moest normaal vorige week haar maandstonden gehad hebben maar die heeft ze nu nog steeds niet, nu komt het probleem, ze is nog maar 14!, en ze wilt het kind wel houden dan maar haar vader gooit haar dan buiten. Haar nicht is een zwangerschap test gaan halen vandaag en ze heeft haar vriendje gebeld en hij zo 'Meen je dat nu?' hij was er ook niet goed van, komop 14... Ik heb het haar al gezegt dat ze het veilig moet doen maar ze wilt het niet met een comdoom doen en kijk wat er nu gebeurd.

    Mensen ze is niet zwanger, ze was gewoon over tijd. Gelukkig want ze zou ook niet weten wat ze moest doen, ookal kon ze altijd bij me terecht omdat het mijn beste vriendin is.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 21:17 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    No offense, maar wie is er nu zo dom om het zonder condoom te doen als je de pil niet pakt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ze is wel "volwassen" genoeg om seks te hebben, maar niet om er ook volwassen over na te denken en voorbehoedsmiddelen te gebruiken? Jezus, wat dom.


    Alis volat propriis.

    Waarom wou ze het niet veilig doen? Als ze nu zwanger is, is dat toch haar eigen schuld hoor. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ergends moet ik er wel om lachen. Die heeft echt geen sexuele voorlichting gehad.


    Some angels have no wings.

    Tja, eigen schuld.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    OMFG ECHT? ik bedoel laat je vriendin dan wel zien dat je er voor haar bent en als et wel zo is, en als ze het huis uit moet (niet dat dat zo is maaaar) zeg dan dat ze altijd bij jouw terecht kan (moet je wel even met je ouders bespreken!)
    Xxxx

    Louisaaa schreef:
    Ergends moet ik er wel om lachen. Die heeft echt geen sexuele voorlichting gehad.
    Nou moest het om die reden zijn dat je lacht, vind ik het nogal dom, want ik heb dat nooit gehad. Men was er van overtuigd dat dat gekend was en dat werd alleen maar in zedenleer aangeleerd en dat deed ik toen niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Als ze haar eigen leven niet wilt verknallen kan ze maar beter gelijk abortus plegen. Maarja, het staat nog lang niet vast of ze zwanger is.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Passerby schreef:
    (...)Nou moest het om die reden zijn dat je lacht, vind ik het nogal dom, want ik heb dat nooit gehad. Men was er van overtuigd dat dat gekend was en dat werd alleen maar in zedenleer aangeleerd en dat deed ik toen niet.
    Hmm dat is ook niet erg slim. Dan vraag je om problemen.. Dat zeg ik echt niet om jou aan te vallen, maar.. tja. Het net zoiets als tieners vertellen dat sex heel slecht is en dat ze het pas mogen hebben na het huwelijk. Dan kun je fouten niet meer voorkomen als het dan toch gebeurt.


    Life is hard and then we die

    Passerby zei op 16 mei 2011 - 18:32:
    Nou moest het om die reden zijn dat je lacht, vind ik het nogal dom, want ik heb dat nooit gehad. Men was er van overtuigd dat dat gekend was en dat werd alleen maar in zedenleer aangeleerd en dat deed ik toen niet. .



    Sorry maar dat kind weet niet waar aan ze begind, en dan is ze zwanger ja sorry 14 jaar is gewoon zo dom. Echt heel dom. En het is zo haar eigen schuld.


    Some angels have no wings.

    Jeetje 14 jaar... Ik ga wijs niet zeggen wat er nu door mijn hoofd heen gaat maar vind haar vader ook een knapperd als die zijn eigen kind buiten knikkert.

    Maar ik ben van mening als je ze kunt maken kun je er ook voor zorgen! Dan maar beter letten op voorbehoedsmiddelen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hmm dat is ook niet erg slim. Dan vraag je om problemen.. Dat zeg ik echt niet om jou aan te vallen, maar.. tja. Het net zoiets als tieners vertellen dat sex heel slecht is en dat ze het pas mogen hebben na het huwelijk. Dan kun je fouten niet meer voorkomen als het dan toch gebeurt.
    Je valt me zeker niet aan, want ik vond dat ook echt dom. Maar ik heb lang gewacht toen ik voor het eerst seks had en ik nam de pil en gelukkig had mijn vriend wel seksuele opvoeding gehad en wist hij hoe hij een condoom aan moest, want dat ging mij wss niet gelukt zijn. x')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Je valt me zeker niet aan, want ik vond dat ook echt dom. Maar ik heb lang gewacht toen ik voor het eerst seks had en ik nam de pil en gelukkig had mijn vriend wel seksuele opvoeding gehad en wist hij hoe hij een condoom aan moest, want dat ging mij wss niet gelukt zijn. x')
    Hahaha, dat hoort de man ook gewoon zelf te doen (cat)


    Life is hard and then we die

    Lie schreef:
    (...)
    op je buik

    x']


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Louisaaa schreef:
    (...)

    Sorry maar dat kind weet niet waar aan ze begind, en dan is ze zwanger ja sorry 14 jaar is gewoon zo dom. Echt heel dom. En het is zo haar eigen schuld.
    Ja ik begrijp je. Ik vind het ook belachelijk en persoonlijk vind ik 14 te jong om aan seks te beginnen, maar dat is mijn mening en veel mensen denken daar anders over. En het is gewoon ziek van haar dat ze het zonder condoom deed terwijl ze de pil niet neemt. Of ze haalt een kluchtje uit met haar vriendin en dit is wat ze echt wou. Ik weet het niet, maar het is zeker niet verstandig om een kind te houden aan je 14e


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?