• Ja, mijn vriendin is zwanger, denkt ze, ze moest normaal vorige week haar maandstonden gehad hebben maar die heeft ze nu nog steeds niet, nu komt het probleem, ze is nog maar 14!, en ze wilt het kind wel houden dan maar haar vader gooit haar dan buiten. Haar nicht is een zwangerschap test gaan halen vandaag en ze heeft haar vriendje gebeld en hij zo 'Meen je dat nu?' hij was er ook niet goed van, komop 14... Ik heb het haar al gezegt dat ze het veilig moet doen maar ze wilt het niet met een comdoom doen en kijk wat er nu gebeurd.

Mensen ze is niet zwanger, ze was gewoon over tijd. Gelukkig want ze zou ook niet weten wat ze moest doen, ookal kon ze altijd bij me terecht omdat het mijn beste vriendin is.

[ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 21:17 ]

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Zo jong om dan al seks te hebben en zwanger te zijn
    Waarom wou ze geen condoom gebruiken
    Ja het is haar eigen schuld

"In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

Professor schreef:
    Jezus, wat jong. ö

The greatest thing in life you`ll ever learn is just to love and be loved in return.

PUKKELxDING schreef:
    (...)Hahaha, dat hoort de man ook gewoon zelf te doen (cat)
    I know, maar toch. x')
    Stel je voor dat hij niet precies wist hoe dat aan moest, dan stonden we beiden daar mooi. x')

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Scandinavia schreef:
    Ze is wel "volwassen" genoeg om seks te hebben, maar niet om er ook volwassen over na te denken en voorbehoedsmiddelen te gebruiken? Jezus, wat dom.

If you had never come out of the blue, I would've stay

-

[ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 16:32 ]

I Love You

Passerby schreef:
    (...)I know, maar toch. x')
    Stel je voor dat hij niet precies wist hoe dat aan moest, dan stonden we beiden daar mooi. x')
    Nou dan was het ook gelijk niet meer nodig toch? Hahaha xD
    Maar oke, we dwalen af :P

Life is hard and then we die

Het staat toch nog niet vast dat ze zwanger is?

They fell in love, didn't they?

PUKKELxDING schreef:
    (...)Nou dan was het ook gelijk niet meer nodig toch? Hahaha xD
    Maar oke, we dwalen af :P
    Haah feit. En dat doen we inderdaad. Ik ga weer braaf ontopic na deze.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Ik heb medelijden met het kind dat nu in haar buik zou kunnen groeien...

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Dat is echt best wel kut. Maar het licht er ook aan of ze al lang ongesteld is. Want als je nog maar een jaar ongesteld bent dan kan het ook gewoon spontaan een halfjaar stil vallen. Of is ze in de laatste tijd veel afgevallen? Want dan kan dat het ook zijn xD

Love sheds light one the darkest of times

Ik vind het niet bepaald slim van haar.
    Maar daarbij wil ik wel zeggen, ik weet niet hoelang ze al ongesteld is, maar misschien is het nog onregelmatig. Je word namelijk niet zomaar in een keer zwanger, maar als ze inderdaad geen condoom of pil gebruikt vind ik het een beetje dom..

:O nou moet ik de4nken aan teen mom en aan vanmiddag. we hadden het erover wij zijn ook 14 dus we zaten al.stel je voor je moet zeggen ik ben zwanger. hoe wilt ze dat dan doen. ze zit dan in de 2de kan geen werk krijgen en heeft dan geen huis en ze moeten voor het kind zorgen en spullen kopen. ik zou zeggen adoptie of weghalen je moet toch ook aan je eigen denken. oke dat zal best moeilijk zijn maar zo jong:|

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Reverend schreef:
    Sorry dat ik het zeg, ik wil je niet kwetsen, maar eh.. Wat een slet.

I'm with stupid ^

Signature:

Hahah wat is dat voor een dom kind xD
    en dan wil ze het kind ook nog eens houden?
    nou, dat kind zal ook een leuk leven hebben dan.

Believe in yourself, change the world.

Captivity schreef:
    Ik vind het niet bepaald slim van haar.
    Maar daarbij wil ik wel zeggen, ik weet niet hoelang ze al ongesteld is, maar misschien is het nog onregelmatig. Je word namelijk niet zomaar in een keer zwanger, maar als ze inderdaad geen condoom of pil gebruikt vind ik het een beetje dom..

Je kan best in een keer zwanger raken.
    Mijn buurmeisje raakte ook zwanger de eerste keer dat ze seks had, gelukkig was ze al 19. (: