• En dan heb ik het over een van me beste vriendinnen. Ze was vroeger zo lief, stond altijd voor iedereen klaar en zo. En nu is ze zo anders. Ze doet niets meer voor school. Ze drinkt heel veel, en is alleen nog maar bezig met jongens. En ze maakt de hele tijd kut opmerkingen tegen me.

    Weet iemand wat ik nu moet doen? En met haar praten werkt niet, dat heb ik al zovaak geprobeerd.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    En trouwens..
    Je weet dat ik er altijd voor je ben he <3


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ik heb ongeveer het zelfde probleem, mijn beste vriendin is veranderd ze doet nu opeens heel veel aan make-up en eerst was voor haar belangrijk wat zij leuk vind nu niet meer nu gaat het er alleen maar om wat andere vinden en ze doet heel erg brutaal. ik vind het zelf niet leuk en als ik wil praten loopt ze weg dus ik negeer haar. ik weet het is niet de beste oplossing maar misschien merkt je vriendin dat je het helemaal niet leuk vind. en anders moet je maar een eind maken aan je vriendschap.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 19:34 ]


    Hope dies with all those neverending feelings.

    ik weet niet wat je moet doen. Ik ben hier ook veel vrienden van kwijt geraakt, ik weet zelfs niet meer hoe. Ik weet alleen dat ik die oude tijden soms nog mis ;$
    succes in ieder geval! (:

    Wishful schreef:
    Als ze echt is veranderd kan je daar weinig aan doen vrees ik.


    Hope goes lost but never dies.

    Dat heb ik ook, ze was in het lager mijn beste vriendin, maar sinds dit jaar lijkt het wel alsof ze me echt gewoon haat. Ze negeert me ook & ze is zo heel lief tegen alle andere meisjes van mijn kas. & soms krijg ik ook wel rotopmerkingen. Maar ik heb nu gewoon andere vriendinnen, waaronder een paar echte 'beste' vriendinnen, & nu trek ik me er gewoon niet meer veel van aan. Ik mis wel wie ze ooit was. ;3

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 17:54 ]


    Save me from myself.

    Dat heb ik zo vaak meegemaakt... Het enige wat echt helpt is andere vrienden gaan zoeken die je wél zien staan, want anders doe je jezelf gewoon steeds meer en meer pijn door achter haar aan te blijven lopen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Weetje, ik heb echt precies hetzelfde probleem. Mijn bff heeft een vriendje, en sinds ze die heeft is ze echt zo er veranderd, komt nooit meer op school, doet stom tegen mij en mijn andere vriendinnen... echt super stom! Ik weet hoe je je voelt, want ik weet nu ook niet meer wat ik moet doen.. Ik denk dat het gewoon het beste is als je het ff laat gaan. Misschien draait ze na een tijdje wel bij. dat hoop ik tenminste ;p


    When life gives you lemons make orange juice and leave the world wondering how the heck you did it.

    INDICA schreef:
    Haar sowieso eerlijk zeggen dat ze je kwetst op de manier hoe ze met je omgaat. Mensen kun je niet veranderen en als zij uiteindelijk er voor kiezen de verkeerde kant op te gaan kun je daar weinig aan doen als ze niet naar je advies luistert ben ik bang. Probeer haar gewoon duidelijk te maken dat je de tijden van vroeger mist, misschien dat dat haar dan wel tot nadenken zegt? Ik zou het zo niet weten sorry, al ken ik je situatie maar al te goed. Sterke ermee (flower)


    Don't walk. Run, you sheep, run.