• En dan heb ik het over een van me beste vriendinnen. Ze was vroeger zo lief, stond altijd voor iedereen klaar en zo. En nu is ze zo anders. Ze doet niets meer voor school. Ze drinkt heel veel, en is alleen nog maar bezig met jongens. En ze maakt de hele tijd kut opmerkingen tegen me.

    Weet iemand wat ik nu moet doen? En met haar praten werkt niet, dat heb ik al zovaak geprobeerd.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Op een gegeven moment moet je er misschien maar een punt achter zetten?


    To infinity and beyond •

    Als ze echt is veranderd kan je daar weinig aan doen vrees ik.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Haar sowieso eerlijk zeggen dat ze je kwetst op de manier hoe ze met je omgaat. Mensen kun je niet veranderen en als zij uiteindelijk er voor kiezen de verkeerde kant op te gaan kun je daar weinig aan doen als ze niet naar je advies luistert ben ik bang. Probeer haar gewoon duidelijk te maken dat je de tijden van vroeger mist, misschien dat dat haar dan wel tot nadenken zegt? Ik zou het zo niet weten sorry, al ken ik je situatie maar al te goed. Sterke ermee (flower)


    Wie du mir, so ich dir.

    Opgeven.
    Sorry


    Has no one told you she's not breathing?

    Als ze is veranderd is daar weinig aan te doen, je kunt praten maar dat heb je al gedaan. Je kunt zelf eigenlijk niets meer doen..
    Ik denk dat je het moet opgeven hoe moeilijk dat ook is


    Don't dream your life, but live your dream!

    BlueElephant schreef:
    Opgeven.
    Sorry


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Aan dit soort mensen mankeert meestal psychisch een hoop. Maar er valt niet mee te praten, dus dan laat je het maar. Als het met haar helemaal fout loopt moet ze het zelf weten. Uiteindelijk heb jij toch niets verkeerds gedaan?


    I wish you were here.

    Butlerholic schreef:
    Op een gegeven moment moet je er misschien maar een punt achter zetten?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Laat het gewoon gaan, mensen veranderen nu eenmaal op een bepaald punt in hun leven. Dat kan zowel positief als negatief, maar veranderingen komen sowieso, en je kunt er vaak niet veel aan doen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    En dat noem je nog je beste vriendin?
    Sorry maar jij moet door gaan.


    Some angels have no wings.

    Het is denk ik een beetje een eenzijdige vriendschap als ze kutopmerkingen naar je maakt.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Aahw Anne ):
    Zo'n lieve meid als jij verdient niet zo'n rot vriendin. -sorry-
    Aangezien je al zovaak geprobeerd hebt om te praten, zit er denk ik niks anders op dan de vriendschap te eindigen.
    Het enige wat je zou kunnen doen is vertellen dat jij er mee zit, maar bij mij werkte dat niet..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Niet leuk voor je :(


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    hetzelfde probleem hierzo.
    de vraag is, vind jij haar belangrijk genoeg om voor te vechten? En is zij ook bereid om voor jou te vechten. Want vriendschap moet van twee kanten komen.
    Maar eerlijk gezegd, als ik jouw was, zou ik er een punt achter zetten.(spreek uit ervaring)
    Ze is veranderd en je vind haar niet meer aardig, ze maakt kutopmerkingen en ze is niet eens bereid om met je te praten.


    Expect the unexpected

    BadBlood schreef:
    hetzelfde probleem hierzo.
    de vraag is, vind jij haar belangrijk genoeg om voor te vechten? En is zij ook bereid om voor jou te vechten. Want vriendschap moet van twee kanten komen.
    Maar eerlijk gezegd, als ik jouw was, zou ik er een punt achter zetten.(spreek uit ervaring)
    Ze is veranderd en je vind haar niet meer aardig, ze maakt kutopmerkingen en ze is niet eens bereid om met je te praten.


    <3