• lol gisteren had ik eurovisie song festival gekeken en toen merkte ik op; Als nederland nou Turbo van New Kids had gedaan of de jeugd van tegenwoordig om mee te doen hadden ze zeker weten boven azerbaijan gestaan ofz. Ben ik de enige die dat vind?

    Mmh, we hebben volgensmij wel de vriendjespolitiek in ons nadeel hoor. Ik bedoel, wij horen nergens echt bij en hebben veel minder buurlanden dan anderen. Dat werkt ook wel tegen je.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    JongEnBlond schreef:
    Mmh, we hebben volgensmij wel de vriendjespolitiek in ons nadeel hoor. Ik bedoel, wij horen nergens echt bij en hebben veel minder buurlanden dan anderen. Dat werkt ook wel tegen je.
    Komt ook deels omdat heel veel van die Oostelijke landen mee doen en die hebben het vaak niet zo op van die rijkere, Westerse landen van Europa :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    classic schreef:
    Joh het is toch duidelijk wat Nederland verkeerd doet? Iedere keer van die Volendammertjes gaat niet werken. Een sterke rockband sturen oid, misschien dat je dan eens wat meer mensen aan spreekt dan die 3 bejaarden in België die voor Nederland stemmen.


    Juist, helaas wil withen tempatetion[hoe je het ook schrijft] niet meedoen maar wel het liedje schrijven x]
    Voledamers kunnen met hun zwakke muziek niet tegen de internationale topprestaties van het buiten land :']


    =

    ik vond ierland SUPER!
    die hadden moeten winnen,
    die maken tenminste lol! <3

    Ik vond niks aan Azerbajan, ik was hun optreden al vergeten.

    Zweden en Denemarken waren gewoon awesumm..


    Me so good.

    pff ik snap niet dat ik ben blijven kijken tot de puntentelling voorbij was, alleen maar vriendjespolitiek..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Het liedje van Azerbaijan is dus echt veel beter dan Turbo van New kinds hoor. (': -Mijn mening-


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Seel schreef:
    pff ik snap niet dat ik ben blijven kijken tot de puntentelling voorbij was, alleen maar vriendjespolitiek..

    Ja, dat gebeurt gewoon ieder jaar en dat is een feit...


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik vond Zweden echt mega goed.


    Life is hard and then we die

    Ik was voor Denemarken :Y).
    Maar het is gewoon zwaar terecht dat Nederland niet in de finale stond. Kom op, ze hebben de 3 J's gestuurd O.o


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Azza schreef:
    Azerbeidjan kan niet eens zigen-,-

    Ik vond dat Georgie, Ierland, Zweden, Rusland, Denemarken of Finland had moeten winnen.


    ierland kan dus wel zingen volgens jou? En die ene rapper van Rusland enzo? (no_chears)(clown)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    ierland kan dus wel zingen volgens jou? En die ene rapper van Rusland enzo? (no_chears)(clown)


    Ierland was tenminste leuk, en die jongen van Rusland kan verrekte mooi zingen. En die man van Azerbeidzjan kon wel zingen, die vrouw absoluut niet.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2011 - 10:13 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Azza schreef:
    (...)

    Ierland was tenminste leuk, en die jongen van Rusland kan verrekte mooi zingen. En die man van Azerbeidzjan kon wel zingen, die vrouw absoluut niet.


    die ene man wel, maar ze hadden die rapper moeten weglaten >.>

    en zo erg was die winnummer niet hoor >.> alleen het laatste lied wat ze voor de 2e keer zongen, was die vrouw wel erg vals, maar dat komt door vreugde en geen concentratie en spanning meer.


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    (...)

    die ene man wel, maar ze hadden die rapper moeten weglaten >.>

    en zo erg was die winnummer niet hoor >.> alleen het laatste lied wat ze voor de 2e keer zongen, was die vrouw wel erg vals, maar dat komt door vreugde en geen concentratie en spanning meer.


    Rapper deed niet eens mee bij Rusland dat was Griekenland o.O
    Ik vond het niet om aan te horen, en dan blijf ik gewoon vinden (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Azza schreef:
    (...)

    Rapper deed niet eens mee bij Rusland dat was Griekenland o.O
    Ik vond het niet om aan te horen, en dan blijf ik gewoon vinden (:


    OWJAAAAAAA X) ugh, ik gooi alles door mekaar :X sorry x) teveel landen in mijn hoofd x)


    Ligt and Darkness are both very different..