• lol gisteren had ik eurovisie song festival gekeken en toen merkte ik op; Als nederland nou Turbo van New Kids had gedaan of de jeugd van tegenwoordig om mee te doen hadden ze zeker weten boven azerbaijan gestaan ofz. Ben ik de enige die dat vind?

    Kuyt schreef:
    Europa drukt op een grote rode negeerknop wanneer ze naar Nederland kijken. Ik bedoel, hallo, we hebben zo'n beetje alles geprobeerd?
    Glitterende homo's, een mooie ballad, een bandje met een mooi nummer, een meisje met een verschrikkelijk maar zeer meezingbaar liedje met een draaiorgel erachter..

    We kunnen er beter mee kappen.

    Ik vond dat Zweden had moeten winnen, trouwens.


    Het enige wat nederland niet heeft geprobeert is een cool decor en vette dansers, kijk maar naar Ralf(Hij won en had het allemaal) dus er wordt niet genegeerd nederland verneukt het gewoon zelf ^^


    =

    Nou, Gefeliciteerd hoor, Azerbaijan, Het eurovisie songfestival gewonnen!
    Nu nog waterleidingen en mensenrechten en dan zijn jullie een écht land!

    Boxman schreef:
    Nou, Gefeliciteerd hoor, Azerbaijan, Het eurovisie songfestival gewonnen!
    Nu nog waterleidingen en mensenrechten en dan zijn jullie een écht land!

    (lol)(lol)(lol)

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 17:33 ]


    hoi

    Ik vind het eigenlijk best een goed idee (A) zou tog wel gappig zijnxD


    en ik heb wéér mijn neus gebroken...

    Kuyt schreef:
    Europa drukt op een grote rode negeerknop wanneer ze naar Nederland kijken. Ik bedoel, hallo, we hebben zo'n beetje alles geprobeerd?
    Glitterende homo's, een mooie ballad, een bandje met een mooi nummer, een meisje met een verschrikkelijk maar zeer meezingbaar liedje met een draaiorgel erachter..

    We kunnen er beter mee kappen.

    Ik vond dat Zweden had moeten winnen, trouwens.


    Ik ook! Die jongen van Zweden is zo knaaaap!:9~


    There is nothing more badass than being yourself

    Zweden had een leuk liedje en een knappe zanger! :9~ Verder vond ik Ierland, Rusland, Denemarken, spanje en UK leukk ;D Azerbaijan vond ik niet veel bijzonders.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 17:55 ]

    Dit jaar waren er veel leuke liedjes alleen dat zei - Azerbajian hebben gewonnen had ik niet verwacht.
    K was voor Portugal maar die was er al bij de halfe finale uit.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Boxman schreef:

    ik blijf dit de grootste mongolen vinden...

    I agree! Hier tussen werden ze dan ook "die dansende aapjes" genoemd. _O_


    ars moriendi

    xRidiculus schreef:
    (...)

    Het enige wat nederland niet heeft geprobeert is een cool decor en vette dansers, kijk maar naar Ralf(Hij won en had het allemaal) dus er wordt niet genegeerd nederland verneukt het gewoon zelf ^^

    Ralf? Bedoel je dat kind dat het juniorsongfestival won? Kom op zeg, dat is heel wat anders. Daarin gaat veel minder politiek gemoeid. En had Azerbeijan dan zo'n "cool decor" en "vette dansers"?


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Ralf? Bedoel je dat kind dat het juniorsongfestival won? Kom op zeg, dat is heel wat anders. Daarin gaat veel minder politiek gemoeid. En had Azerbeijan dan zo'n "cool decor" en "vette dansers"?


    Zeker wel hetzelfde NL won daar ook nooit
    Het coole decor hadden ze wel
    En zij hadden ook een krachtig en mooi nummer wat de beteknis ook echt overbracht in tegen stelling tot de 3js >.>


    =

    xRidiculus schreef:
    (...)

    Zeker wel hetzelfde NL won daar ook nooit
    Het coole decor hadden ze wel
    En zij hadden ook een krachtig en mooi nummer wat de beteknis ook echt overbracht in tegen stelling tot de 3js >.>

    Ik vind Ralf echt een rotjong met een kutnummer. Maar dat is mijn mening.


    ars moriendi

    Joh het is toch duidelijk wat Nederland verkeerd doet? Iedere keer van die Volendammertjes gaat niet werken. Een sterke rockband sturen oid, misschien dat je dan eens wat meer mensen aan spreekt dan die 3 bejaarden in België die voor Nederland stemmen.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Niet gemeen bedoelt,maar waarom is zweden zo "populair"


    All I wanna do is lose control

    Azerbeidjan kan niet eens zigen-,-

    Ik vond dat Georgie, Ierland, Zweden, Rusland, Denemarken of Finland had moeten winnen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Boxman schreef:
    Nou, Gefeliciteerd hoor, Azerbaijan, Het eurovisie songfestival gewonnen!
    Nu nog waterleidingen en mensenrechten en dan zijn jullie een écht land!

    -died-


    Shoganai i ne~