• Het is dus al 5 jaar geleden dat mijn opa stierf aan darmkanker...
    Hij was 84 toen hij stierf na een lange strijd tegen zijn ziekte.
    Ergens voel ik me wel slecht vandaag, aangezien ik niet eens naar het kerkhof ben kunnen gaan.
    Ik mis hem verschrikkelijk en ben bang dat ik de herinneringen die ik aan heb heb zal verliezen aangezien ik maar 11 was toen hij stierf.
    Ik weet echt nog amper iets...Ik weet met een beetje moeite nog hoe hij er uit zag.
    Pff...wilt iemand nog iets delen?
    Damn dit is weer zo'n zeiktopic :[


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Heel veel sterkte
    Vorig jaar is de dooppeter van mijn vader gestorven ......op mijn verjaardag
    Ik kost hem heel goed en ik ben dus ook naar de begravenis geweest. Ik was toen ook 11


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Heel veel sterkte.
    Ik heb ook mijn opa en oma verloren van mij vaders kant.
    En ik mis ze toch telkens weer...
    Ik heb nooit veel tijd met ze verbracht...
    En daar heb ik nu heel veel spijt van...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Heel erg veel sterkte!
    Mijn vader is vandaag jarig, alleen hij is 5 jaar geleden overleden..


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Heel erg veel sterkte!
    Mijn vader is vandaag jarig, alleen hij is 5 jaar geleden overleden..

    awh...dat is wel rot ;(
    jij ook sterkte..ik kan geloven dat dit geen leuke tijd is


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sterkte!
    Komende zondag is het 6 jaar geleden dat mijn neefje dood is gegaan. Of eigenlijk neef, want hij was ouder. Hij was 12 toen hij stierf. Ik herinner me die tijd nog zo goed.


    <3

    Weet je, ik heb net hetzelfde.
    Volgende maand is het 8 jaar geleden sinds mijn oma stierf, ik was toen ook 11. Ze had borstkanker, die overleefde ze. Dan kreeg ze bloedkanker, dat overleefde ze niet... Ik heb nog leuke herinneringen maar niet echt veel... Maar haar foto staat nu al sinds haar dood altijd al op mijn kamer, ingekader op mijn bureau. En zo is ze toch nog bij mij.
    Sterkte, ik weet hoe je, je voelt!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ow aan allemensen boven me


    Heel veel sterkte(flower)


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Afgelopen donderdag zou mijn oma jarig zijn, maar ze is al iets van 12 jaar overleden. Op diezelfde datum 8 jaar geleden zijn 3 goede vrienden van mijn broer verongelukt. Ik ben die dag ook niet naar het kerkhof gegaan, ik durfde niet alleen..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Veel sterkte, ook aan de andere mensen boven me. (flower)


    They were never in fact homeless

    Sterkte!

    Mijn oma stierf aan long kanker 6 dagen voor dat ik 6 werd ;_;
    En ben ik vandaag jarig. en jij heb top die dag iemand verloren niet echt handig :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    sterkte !
    ik weet hoe het voelt als je een familielid verliest, maar probeer te bedenken dat je opa het nu fijn heeft en geen pijn meer leid.


    Never give up the things that makes you smile

    mijn 2 opa'z zijn dit jaar 9 en 10 jaar weg, de een natuurlijke dood en de andere door euthanasie, ik was 7.


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    Nouja weet je, iederéén verliest uiteindelijk de herinnering aan zijn opa of oma. Het hoort er nou eenmaal bij. Maar toch sterkte.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Veel sterkte!
    Ik ken mijn opa van mijn vaders kant niet, hij is overleden vlak voor ik geboren werd. En mijn oma van mijn vaders kant heb ik maar 1 keer gezien en toen barste ze in tranen uit en er kwam gewoon geen woord uit der mond en ik wist niet wat me overkwam en ik weet niet of ze nu dood is . En ik haat soort van mijn oma en opa van mijn moeders kant omdat ik denk dat zij mij haten omdat ik zogenaamd slecht ben en geen goeie moslim. Ik ken mijn vader niet enzow maar ik voe mooit schuldig over al die dingen, mensen noemen we ook wel gevoelloos maar dat ben ik dus echt zoo niet!